[animo check] D-F Rallyclassics meeting
-
[animo check] D-F Rallyclassics meeting
Met een Golf II 4wd, E30 M3´s, EVO´s een Clio Williams en wat GTT´s hebben we toch wel enkele rallyclassics op D-F zitten dacht ik. Is er animo om eens bij elkaar te komen met de auto´s voor een meeting en wellicht een toertocht?
Geen rit met tijdwaarneming en navi(mag altijd mee natuurlijk) maar meer een rit in lijn door Zuid-Limburg over wat mooie wegen en een afsluiting in een eetcafe oid.
Wie van jullie heeft hier zin in of heeft suggesties voor de uitvoering?
Geen rit met tijdwaarneming en navi(mag altijd mee natuurlijk) maar meer een rit in lijn door Zuid-Limburg over wat mooie wegen en een afsluiting in een eetcafe oid.
Wie van jullie heeft hier zin in of heeft suggesties voor de uitvoering?
- Dennis Cavallino
Ik bied me wel aan als 'Navi'. Liefst bij een niet-onderstuurde auto/rijder.
Ik zou gewoon de Mergelland nemen als basis + een hoop leuke zijweggetjes daarvan om ook 'rustig' te kunnen doorblaffen over single roads. Heb ik in het voorjaar ook een keer gedaan en had toen een onwijs gave route, zonder dat ik die vantevoren had gepland.

Ik zou gewoon de Mergelland nemen als basis + een hoop leuke zijweggetjes daarvan om ook 'rustig' te kunnen doorblaffen over single roads. Heb ik in het voorjaar ook een keer gedaan en had toen een onwijs gave route, zonder dat ik die vantevoren had gepland.
-
- Peter Tunissen
-
Dennis Cavallino schreef:Ik bied me wel aan als 'Navi'. Liefst bij een niet-onderstuurde auto/rijder.![]()
Kan ik me nog herrineren 8)
Telefoon-terrorist
Ik wil je graag uitnodigen als rijder, want in jou handen is de TT een "niet onderstuurde" auto..........toch? 8)
En het is in mijn achtertuin, dus dat scheelt.
-
- Roger
Is dit ook een rally classic??
[img:800:545]http://www.trenterprises.com/images/tri ... 000_gn.jpg[/img]
Zo ja, dan wil ik er wel bij zijn over een jaar of wat als mijn auto klaar is.
De mergelland file rijden lijkt me overigens geen strak plan. Echt veel te druk op een gemiddelde zondag. Tenzij je het ergens in de winter doet organiseren. Mijn tip is om even de grens over te steken richting Belgische ardennen. Daar kun je nog redelijk ongestoord sturen.
[img:800:545]http://www.trenterprises.com/images/tri ... 000_gn.jpg[/img]
Zo ja, dan wil ik er wel bij zijn over een jaar of wat als mijn auto klaar is.

De mergelland file rijden lijkt me overigens geen strak plan. Echt veel te druk op een gemiddelde zondag. Tenzij je het ergens in de winter doet organiseren. Mijn tip is om even de grens over te steken richting Belgische ardennen. Daar kun je nog redelijk ongestoord sturen.
- Peter Tunissen
Als je even kunt wachten tot m'n EVO er is doe ik ook mee (maar dat wist je al
).
Een geschikte verzamelplek is al gevonden, wat losse mooie weggetjes ook, nu nog even aan elkaar plakken, routebeschrijving maken en dan gassen maar denk ik?
Wat vinden de mensen die hier wel oren naar hebben trouwens van stukken onverhard in de route?
Liever wel.
Liever niet.
Geen mening.
Volgens mij moet het wel zo te regelen zijn dat je mensen altijd een alternatief biedt als ze niet over onverhard willen, maar als niemand er problmen mee heeft is dat ook wat onzinnig natuurlijk.

Een geschikte verzamelplek is al gevonden, wat losse mooie weggetjes ook, nu nog even aan elkaar plakken, routebeschrijving maken en dan gassen maar denk ik?

Wat vinden de mensen die hier wel oren naar hebben trouwens van stukken onverhard in de route?
Liever wel.
Liever niet.
Geen mening.
Volgens mij moet het wel zo te regelen zijn dat je mensen altijd een alternatief biedt als ze niet over onverhard willen, maar als niemand er problmen mee heeft is dat ook wat onzinnig natuurlijk.

-
zeker geen onverhard
heb hier nog 2 route's liggen door het heuvellandschap.. epen vijlen vaals noem maar op!
zijn mooie route's van pakweg 60km lang waarvan we vorig jaar eentje hebben gereden met een bmwclub van hiero en de ander heb ik zelf ooit gemaakt voor een serieuse tijdrit! veel haarspeld en bochten int algemeen en weinig drempels
wil hem wel eens doorsturen zodat jullie deze eens kunnen bekijken!
heb hier nog 2 route's liggen door het heuvellandschap.. epen vijlen vaals noem maar op!
zijn mooie route's van pakweg 60km lang waarvan we vorig jaar eentje hebben gereden met een bmwclub van hiero en de ander heb ik zelf ooit gemaakt voor een serieuse tijdrit! veel haarspeld en bochten int algemeen en weinig drempels

wil hem wel eens doorsturen zodat jullie deze eens kunnen bekijken!
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
- Peter Tunissen
*Sgop!*
Vandaag even een stukje van de route verkend, die ligt er weer mooi bij.
Lekker sturen over uitdagende weggetjes, ideaal terrein voor een dikke Cosworth/Impreza/EVO/Integrale/vulmaarin.
Voor de twijfelaars hebben we (ondergetekende en Tomaz) een paar filmpjes geschoten zodat je een idee krijgt van wat je kunt verwachten.
Hier alvast deel 1:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 9911280822
Vandaag even een stukje van de route verkend, die ligt er weer mooi bij.
Lekker sturen over uitdagende weggetjes, ideaal terrein voor een dikke Cosworth/Impreza/EVO/Integrale/vulmaarin.
Voor de twijfelaars hebben we (ondergetekende en Tomaz) een paar filmpjes geschoten zodat je een idee krijgt van wat je kunt verwachten.
Hier alvast deel 1:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 9911280822
- Peter Tunissen
April of mei, maar dat hangt ook nog af van een andere meeting; een datum komt volgende week dus wel. 
Hier deel 2 van de route:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 6969337019

Hier deel 2 van de route:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 6969337019
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig