De naam is Frank, ik woon tegen Rotterdam aan en heb een redelijk gezonde verslaving wat snelle 2 en 4-wielers betreft.
De huidige stand is:
- Nissan X-Trail - daily driver
- Chevrolet Corvette C6 Z06 (Velocity Yellow) - weekendauto
- Ford Sierra 2.0 3drs (met VleugelCossie bodykit) - trackday auto
- Harley Davidson XR1200 - flat tracker style streetbike
- Kawasaki Z1000R Eddie Lawson Replica (1983) - gerestaureerd als racer
De Sierra heb ik 2 weken geleden gekocht om de rijvaardigheid met een achterwielaandrijver te verbeteren; op 24-25 augustus ga ik de racecursus volgen van RSZ, en daarna zullen wel wat trackdays volgen. De Sierra rijdt al sinds 2012 als trackday auto en was al gestript en voorzien van alle nodige circuit aanpassingen (ookal hebben we nog flink wat aangepast, maar daarover meer in een ander topic).
Voor de liefhebbers nog de meest recente vorige auto's; BMW 535D - Mini Cooper S Clubman - Porsche 911 C2 - Audi S6 5.2-V10 - Corvette C5 5.7-V8.
Ik hoop van dit forum de nodige tips & tricks op te kunnen pikken wat betreft circuitrijden. Het circuit is me niet onbekend - ik heb begin jaren 90 mijn racelicentie voor motorraces gehaald en enkele jaren in de Sportklasse 600 en Formule 2 geraced op circuits zoals Assen, Zandvoort, Zolder, en de toen nog bestaande stratencircuits (Almere, Tolbert, enz.).
Dus ik maak nu de switch van 2 naar 4 wielen op het circuit - ik ben benieuwd !