Filmpjes BMW Z4 M coupe
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Filmpjes BMW Z4 M coupe
brrrrrr lekkah..
http://www.smallbimmers.com/goodies/z4mcoupe1.wmv
http://www.smallbimmers.com/goodies/z4mcoupe2.wmv
http://www.smallbimmers.com/goodies/z4mcoupe3.wmv
Ik vind het toch wel een fantastisch mooie wagen hoor.
http://www.smallbimmers.com/goodies/z4mcoupe1.wmv
http://www.smallbimmers.com/goodies/z4mcoupe2.wmv
http://www.smallbimmers.com/goodies/z4mcoupe3.wmv
Ik vind het toch wel een fantastisch mooie wagen hoor.
-
- Berichten: 491
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
- Locatie: Breda
een afgrijselijk mooi wagen zelfs!! Dit is toch op dat prive circuit in Ronda ( bij Marbella)
Trouwens het idee in niet echt nieuw. MG had eerst de B en basseerde daar later de B GT op, ook een coupe versie van een cabrio. En ook die was met een zware snelle motor uitgerust nl een V8 o.a ( maar dit schoot me zo maar ineens te binnen)
Trouwens het idee in niet echt nieuw. MG had eerst de B en basseerde daar later de B GT op, ook een coupe versie van een cabrio. En ook die was met een zware snelle motor uitgerust nl een V8 o.a ( maar dit schoot me zo maar ineens te binnen)
-
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:18
- Locatie: O'haske
geef mij deze maar!
http://www.debeier.nl/resize.asp?width= ... rhgl_1.jpg
Zelfde techniek, Alleen naar mijn beleving meer auto!
http://www.debeier.nl/resize.asp?width= ... rhgl_1.jpg
Zelfde techniek, Alleen naar mijn beleving meer auto!
- Lars Bouten
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 16:45
- Locatie: Den Haag
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
[img:800:533]http://www.autogespot.com/files/8214748 ... 3412_1.jpg[/img]
[img:800:600]http://www.autogespot.com/files/8214748 ... 3412_2.jpg[/img]
In het wild
[img:800:600]http://www.autogespot.com/files/8214748 ... 3412_2.jpg[/img]
In het wild
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Ik vind het een mooie auto, maar na uitgebreide beoordeling van de Z4 roadster, vind ik dat BMW zich er wel een beetje makkelijk vanaf heeft gemaakt met deze auto.
De wagen heeft geen extra uitklopte wielkasten, en roosters in de voorspatborden, wat toch een M kenmerk is. Er is geen SMG leverbaar (minder een probleem), Het interieur is niet M waardig. er zijn .geenelectronische ondersteltechnieken verwerkt, zoals bij de overige M's dit lijkt een pluspunt voor de die hards, maar voor "average" bestuurders een minpunt. De kwaliteitsuitstraling die bij een auto van 80K hoort is er niet, meer 130i niveau. De tellers zijn ronduitslecht af te lezen, waar de overige M modellen uitblinken met uitmuntende teller lay outs, met shift lights, juiste metertjes op de juiste plekken is er bij deze auto alleen maar gerommeld. Tellers zijn zeer slecht af te lezen als je stil staat, laat staan als je rijd.
En als laatste de auto is wel heel erg klein, de roadster is al klein, en bijna claustrofobisch, de coupe die dicht is kan alleen maar erger zijn.
Ik heb sterk de indruk datr deze M een beetje een doekje voor het bloeden is na het verdwijnen van de E46 M3 uit het programma (is niet meer leverbaar) BMW heeft geen "kleine M" meer en de nieuwe V8 laat nog zeker een jaar tot 1,5 jaar op zich wachten. Om toch een M aan te kunnen bieden is deze auto gekomen.
De styling is 100% dat wel. Heb zelf geen hebbe hebbe gevoel nu ik zelf de E46 rij
De wagen heeft geen extra uitklopte wielkasten, en roosters in de voorspatborden, wat toch een M kenmerk is. Er is geen SMG leverbaar (minder een probleem), Het interieur is niet M waardig. er zijn .geenelectronische ondersteltechnieken verwerkt, zoals bij de overige M's dit lijkt een pluspunt voor de die hards, maar voor "average" bestuurders een minpunt. De kwaliteitsuitstraling die bij een auto van 80K hoort is er niet, meer 130i niveau. De tellers zijn ronduitslecht af te lezen, waar de overige M modellen uitblinken met uitmuntende teller lay outs, met shift lights, juiste metertjes op de juiste plekken is er bij deze auto alleen maar gerommeld. Tellers zijn zeer slecht af te lezen als je stil staat, laat staan als je rijd.
En als laatste de auto is wel heel erg klein, de roadster is al klein, en bijna claustrofobisch, de coupe die dicht is kan alleen maar erger zijn.
Ik heb sterk de indruk datr deze M een beetje een doekje voor het bloeden is na het verdwijnen van de E46 M3 uit het programma (is niet meer leverbaar) BMW heeft geen "kleine M" meer en de nieuwe V8 laat nog zeker een jaar tot 1,5 jaar op zich wachten. Om toch een M aan te kunnen bieden is deze auto gekomen.
De styling is 100% dat wel. Heb zelf geen hebbe hebbe gevoel nu ik zelf de E46 rij
Laatst gewijzigd door RVV op 31 mei 2006, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
-
- Berichten: 21797
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Het zal me eerlijk gezegd een worst wezen of deze wagen uitgeklopte wielkasten heeft. Er zijn meer M modellen zonder dan met geweest. Verder vind ik de roosters te patserig (zie mij en m'n bomdiggy blingcar).Rico v Velzen schreef:De wagen heeft geen extra uitklopte wielkasten, en roosters in de voorspatborden, wat toch een M kenmerk is. Er is geen SMG leverbaar (minder een probleem), Het interieur is niet M waardig. er zijn .geenelectronische ondersteltechnieken verwerkt, zoals bij de overige M's dit lijkt een pluspunt voor de die hards, maar voor "average" bestuurders een minpunt. De kwaliteitsuitstraling die bij een auto van 80K hoort is er niet, meer 130i niveau. De tellers zijn ronduitslecht af te lezen, waar de overige M modellen uitblinken met uitmuntende teller lay outs, met shift lights, juiste metertjes op de juiste plekken is er bij deze auto alleen maar gerommeld. Tellers zijn zeer slecht af te lezen als je stil staat, laat staan als je rijd.
En als laatste de auto is wel heel erg klein, de roadster is al klein, en bijna claustrofobisch, de coupe die dicht is kan alleen maar erger zijn.
Ik heb sterk de indruk datr deze M een beetje een doekje voor het bloeden is na het verdwijnen van de E46 M3 uit het programma (is niet meer leverbaar) BMW heeft geen "kleine M" meer en de nieuwe V8 laat nog zeker een jaar tot 1,5 jaar op zich wachten. Om toch een M aan te kunnen bieden is deze auto gekomen.
De styling is 100% dat wel. Heb zelf geen hebbe hebbe gevoel nu ik zelf de E46 rij
Dat er minder electronica in zit zie ik alleen maar als een voordeel. Auto rijden gaat om de beleving. Goed, met smg ben je ongetwijfeld sneller dan zelf schakelen maar is het nu niet veel leuker om zelf te hengelen? Hoe meer je zelf moet doen, hoe meer lol je hebt bij lagere snelheden.
Dat je met al die electronica in het onderstel minder goed af bent als simpele rijder betwijfel ik ook een beetje. Ik zou me iig 3 keer meer bedenken voor ik iets geks uit ga halen. Ik denk dat je dan veel voorzichtiger gaat rijden en veel langer de tijd neemt om je wagen te leren kennen.
Niet dat ik geen vrede zou hebben in een e46 m3, maar als ik een van beide auto's nu zou moeten kiezen werd het absoluut de z4. Al was het maar om die kont!
Verder is de auto klein? In 1 woord: Geweldig! Ik ben ook klein. Wordt knetter van al die nieuwe auto's waarin jullie normaal kunnen zitten en ik het idee krijg dat ik een peuter ben die voor het eerst op de voorstoel plaatsneemt.
-
- Berichten: 51598
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Er staat 'n zilveren Z4 M roadster bij m'n dealer in de room. Ff 19" Ms eronder en wachten tot Pyt Paulusma zegt: Het is uit met 8 graden in juni. G*DVERD*MME.
Leukste BMW van 't moment(met of zonder dak, I don't care) IMHO.
Leukste BMW van 't moment(met of zonder dak, I don't care) IMHO.
Laatst gewijzigd door Robin op 01 jun 2006, 12:01, 2 keer totaal gewijzigd.
- Peter Tunissen
- Berichten: 8231
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Ik ben het wel met Rico eens, vind hem er ook te lief uitzien (i.t.t. de M Coupé bijvoorbeeld), maar dat ligt ook aan de kleur en velgen denk ik.
In saphirschwarz met 19" Rutger-velgen? Zou zomaar een hele andere auto kunnen worden dan.
Of anders zo:
[img:640:480]http://www.xs4all.nl/~rikkie/bmw130i/im ... 0klein.JPG[/img]
Ook goed.
In saphirschwarz met 19" Rutger-velgen? Zou zomaar een hele andere auto kunnen worden dan.
Of anders zo:
[img:640:480]http://www.xs4all.nl/~rikkie/bmw130i/im ... 0klein.JPG[/img]
Ook goed.
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
De prijs vind ik zelf ook aardig hoog maar goed... Dat vind ik tegenwoordig van iedere bmw.
Een simpele 116 met wat opties kan je al snel 35k kosten. Waar je 3 jaar terug een full spec 6 cilinder 5serie van kocht kun je nu een handgeschakelde 320 4cilinder halen die minder luxe is uitgevoerd.
Wat dacht je van die Volkswagens? Het lijkt welhaast alsof je miljonair moet zijn om nog een leuke vlotte wagen te kunnen betalen.
Een simpele 116 met wat opties kan je al snel 35k kosten. Waar je 3 jaar terug een full spec 6 cilinder 5serie van kocht kun je nu een handgeschakelde 320 4cilinder halen die minder luxe is uitgevoerd.
Wat dacht je van die Volkswagens? Het lijkt welhaast alsof je miljonair moet zijn om nog een leuke vlotte wagen te kunnen betalen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten