In Engeland dan. En in Frankrijk ook. Noorwegen wil vanaf 2025 dit al verbieden.....
Sjeez..

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik gok dat M's en ander speciaal-maar-niet-exotisch spul wel een klap krijgt. Maar wat met het echt exclusieve spul. Een 250GTO van >50 miljoen, zou die zo'n bedrag nog steeds opbrengen? Rijden doen ze nu al niet natuurlijk maar als het niet meer kan is het weer een ander verhaal, dan is het echt een museumstuk.Joy schreef: 26 jul 2017, 16:37 Ik ben benieuwd hoe de prijsontwikkeling van collectorsitems gaat verlopen. Mijn E36 M3 is nu 23 jaar en stabiel in waarde, in 2040 is een vandaag de dag nieuwe F30 M3 ook 23 jaar oud. Maar gaat zo een ding dan door het putje in waarde of is het een laatste herinnering aan hoe het was en gaan de prijzen juist omhoog? Wat Arthur terecht zegt, de verschuiving gaat al veel eerder beginnen.
Als je er niet mee mag rijden of, in het gunstige geval, zware belastingdruk krijgt ivm vervuiling, dan gaat de lol er ook hard vanaf.
Ruim 40, we leven in 2017 hoor, niet 2007.....MarkS schreef: 26 jul 2017, 18:09 Dit gaat toch over nieuwe auto's. Het is een illusie te veronderstellen dat er in 2050 geen auto's met verbrandingsmotor meer rondrijden. En 2050 is over ruim 40 jaar ... Tenzij je nu net je rijbewijs hebt gehaald zullen de meesten van ons dan niet eens meer een auto instappen laat staan rijden.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Wout309t en 7 gasten