Bericht
door Stéphane » 20 jan 2007, 13:25
Ik heb een paar keer in een Mustang 4.0 V6 Convertible gereden. Wat ik er over kan zeggen is dat dat in ieder geval geen stuurmansauto is.
Onderstel is zo week als een pakje boter wat een middag in de zon heeft gelegen, remmen idem dito.
Verder is het gewoon wel een grappige auto. Zelf trouwens ook nog in een Hummer H3 gereden pasgeleden.