Over deze settings en het effect ervan heerst veel "mythe" en "hype". Sommige zeggen dat het de torque-split veranderd 40-60, 50-50, 60-40. Dit schijnt niet het geval te zijn. Het is altijd 50-50. Het schijnt dat de setting vooral het lock/sper-percentage en de lock/sper-snelheid regelt. Tarmac is snel, snow is langzaam. "Snel" betekent snelle unlock bij insturen en snelle en harde lock/sper bij uitkomen van bocht (tarmac).
Tot nu toe alleen met "tarmac" gereden (op nat wegdek zou je "gravel" moeten selecteren). Driften hiermee op nat wegdek gaat prima. Gaslos, flicken, insturen tot onderstuur, vol op het gas en dwars. Is wel redelijk "tricky". Ik denk echt een sper werking te voelen zonder dat 1 wiel in het wilde weg vermogen aan het verspillen is.
Laats dus maar eens dingen gaan uitproberen. Op "snow" zou die veel minder overstuurt moeten zijn. Dus ik in het weekend met regen opritje bij Koudekerk de N11 op, acd op snow en al flikkend de invoegstrook op met vol vermogen in z'n twee. Ding ging echt dwarser dan dwars. Enkel het lijkt wat meer op de ervaring in mn Impreza met visco middendiff wanneer je die goed flickt en dwars gooide. Motortoerental stijgt maar wielen lijken individueel veel meer de "vrijheid" te hebben. Auto is dan wat meer zoekende tijdens een drift maar ook minder controleerbaar met het gas, kortom minder sper werking ofzo.
Maar dat ie op "snow" moeilijk dwars gaat is dus echt een fabeltje. Was nog redelijk voorzichtig maar ik ging echt dwars invoegend de N11 op (wel leuk overigens

Iemand nog andere ervaringen ?
Mark.