Even voorstellen / mijn 'autobiografie'

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Rocketmonkey

Even voorstellen / mijn 'autobiografie'

Bericht door Rocketmonkey » 02 nov 2016, 17:07

Hee forummers,

Ik lees al een tijdje mee (vooral vanwege de bovengemiddelde aandacht op dit forum voor mijn favoriete soort BMWs: 2 deuren / 6 cilinders / 5 of 6 versnellingen), tijd om me eens een keertje voor te stellen! Ik heet Ruben, ik rijd extreem weinig voor een autoliefhebber (ik maak -serieus- meer jaarkm's per fiets...), maar dit is mijn 'autobiografie':

Huidige vierwieler (aardig tijdje alweer):
heel discrete 135i cab met handgeschakelde 6-bak / zonder typeaanduiding (origineel en nog in maagdelijke toestand, prima allrounder)

En hiervoor heb ik ook nog van alles onder mijn hoede gehad, al dan niet tegelijkertijd, van mainstream sportief tot 'wat extremer'. In alfabetische volgorde:

-Ford Fiesta ST zonder typeaanduiding (prima vlotte hatch, maar niet mijn favoriete)
-LCC Rocket (enige op het Europese vasteland, scary as hell om te rijden, voor wie 'm niet kent --> Google, Youtube...)
-Lotus Elise S1 (2x, samen ruim 15 jaar / 150.000 km, van de 1e heb ik nog wel de neus liggen...)
-Mini Cooper S (klassieke, 1 van de laatste nieuw gebouwde klassieke Mini's en perfecte 1e auto)
-Mini 1300 racertje (met kooi etc., voor cursus op Zandvoort)
-Peugeot 106 GTI zonder typeaanduiding (precies wat voor mij een GTI hoort te zijn, meer heb je niet nodig)
-Porsche 911 3.2 G50 coupé (laatste bouwjaar, geheel onverprutst en nog geen ton op de teller, had ik nooit weg moeten doen als je nu de prijzen voor zoiets ziet, hoewel ik nu liever een G50 targa zou hebben)
-Renault Twingo RS cup (traag)

De meeste uit bovenstaand lijstje zie ik hier wel eens voorbijkomen, veel echte liefhebbers hier, thumbs up dus!

Walter

Re: Even voorstellen / mijn 'autobiografie'

Bericht door Walter » 02 nov 2016, 17:41

Welkom!
Laatst gewijzigd door Walter op 29 jan 2017, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Tim N

Bericht door Tim N » 03 nov 2016, 09:13

Wilkommen, om het profiel nog iets aan te scherpen:

-Afkeer voor typeaanduidingen.
-Voorkeur voor GTRené posts :wink:

Rocketmonkey

Bericht door Rocketmonkey » 03 nov 2016, 09:47

Thx!
Op zich niet echt contra typeaanduidingen, wel echt pro onopvallende vlotte 4wielers nog net een tikje onopvallender maken... Mede daarom ook mijn voorkeur voor saaie kleuren (categorie 50 tinten grijs) :)
Maar blik in kwestie moet dus wel onopvallend genoeg zijn natuurlijk, anders heeft het geen zin. Op een E30 M3 of M2 (beide ook graag in grijs!) zou ik de badge bijvoorbeeld lekker laten zitten :)

@ Tim: ook een fietsliefhebber zo te zien??

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 03 nov 2016, 19:58

Welkom Ruben!

Plaats reactie