[E36|E46|1-serie|3-serie] 17'' RH Topline Classic opmaakset

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Gesloten
Gert-jan

[E36|E46|1-serie|3-serie] 17'' RH Topline Classic opmaakset

Bericht door Gert-jan » 16 okt 2016, 11:07

Te koop:

Love it or Hate it! Hou je er van om een set wielen onder je BMW te hebben waar over gepraat gaat worden en je bent niet bang om ‘anders’ te zijn dan is dit een set voor jou! Jaja, het lijken wel een beetje op AMG wielen en misschien heeft RH wel ergens putdeksels lopen jatten maar anders dan anderen zul je zeker zijn met deze velgen.

Om wat plaatjes bij de praatjes te voegen zou ik zeker even door scrollen naar beneden om te zien wat er van te maken is. Vooral de witte E36 met ‘art’ erop vind ik persoonlijk erg geslaagd.

Technische gegevens:

Merk velgen: RH
Type velgen: Topline Classic
Maat velgen: 17’’
Steekmaat: 5x120
Naafdiameter: ø 72,5
ET waardes: ET35
Breedte maat: 8J

What you see is what you get, het gaat om een opmaak set waarvan de blanke lak wat los aan het laten is en de harten blauw gespoten zijn. Tevens zitten 3 v/d 4 naafkapjes er bij maar als je ze opnieuw gaat opmaken dan zou ik er sowieso nieuwe in zetten.

Aan inruil heb ik helaas geen behoefte, de set is enkel voor de verkoop. Voor vragen mag je altijd contact opnemen.

Prijs: €200,-
Omgeving: Zwolle

Voor vragen mag je altijd bellen (nulzes-22535623) of een PB sturen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gert-jan