Uitlees laptop met INPA en ISTA-D

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Plaats reactie
EvdP
Auto: Volg de Skoda rijder

Uitlees laptop met INPA en ISTA-D

Bericht door EvdP » 07 sep 2016, 12:38

Wil je jou BMW uitlezen maar heb je geen geschikte laptop en software? Met deze laptop met Inpa en ISTA-D (de opvolger van DIS ) kun je van diverse types BMW de foutcodes uitlezen, wissen en live data bekijken.

Op deze Compaq Presario CQ57 laptop met een goede accu is Window 7 geïnstalleerd en zit een werkende versie van Inpa en ISTA-D op. Hij is getest op mijn E39 528i. Je hebt dus geen gedoe van het installeren op je nette laptop of een software versie en kabel die het niet doen. Je krijgt de laptop met lader, kabel en tas, zoals op de foto staat.

Voor sommige types is een 20pin naar 16pin obd 2 adapter nodig. Die is nodig als je een ronde stekker onder de motorkap hebt. Die zit er niet bij maar heb ik wel. De kabel en Inpa zijn geschikt voor de "E" versies, niet de "F". Een E60 of E65 kun je gewoon uitlezen, zowel met Inpa als ISTA-D

Als je hem komt ophalen dan kan ik je het werkend laten zien.

Vragen? Stuur gewoon even een mailtje.

(Ik kan hem ook met Inpa, ISTA-D en BMW Scanner V1.4.0 leveren. BMW Scanner gaat niet "verder" dan de E46 / E38 / E39)

Afbeelding

Afbeelding

MP advertentie
Laatst gewijzigd door EvdP op 08 sep 2016, 08:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Tim N

Re: Uitlees laptop met INPA en ISTA-D

Bericht door Tim N » 07 sep 2016, 22:32

Zit er een lader bij?

EvdP
Auto: Volg de Skoda rijder

Re: Uitlees laptop met INPA en ISTA-D

Bericht door EvdP » 08 sep 2016, 08:03

Jazeker. Ik zal het er nog even bijzetten in de advertentie. Hij staat wel op de foto gelukkig. Dat zijn de dingen die k nog wel eens vergeet op de foto te zetten.

Plaats reactie