Maandag ga ik op vakantie. En de vrouw vraagt al een tijdje wanneer ik weer eens een camera ga kopen. Tot op heden geen tijd/zin voor gehad en besluit vanavond eens even te gaan besluiten wat te doen.
Dus ik zie een mooie camera. Met een mooi lensje.
http://www.kamera-express.nl/product/12 ... 2-8-zeiss/" onclick="window.open(this.href);return false;?
2500,- .. Geen pakje boter. Maar goed. Dan heb je hem wel morgen gratis thuisbezorgd. En dat moet dan ook wel. Want maandag ben ik weg. En dan wil ik hem wel meenemen natuurlijk.
Oei.. Een sterretje.. Dat betekend natuurlijk iets. Onderaan de pagina staat dat het wel op voorraad moet zijn. Logisch natuurlijk. Dus ik kijk even bij de productvoorraadinformatie:Webshop:Op voorraad
Voor 23.59 besteld, morgen gratis thuisbezorgd!*
Moet goed komen zou je denken.Amsterdam
Niet op voorraad
Arnhem
Niet op voorraad
Arnhem XL
Op voorraad
Breda
Op voorraad
Den Bosch
Op voorraad
Den Haag
Niet op voorraad
Eindhoven
Op voorraad
FOKA Rotterdam
Op voorraad
Rotterdam
Op voorraad
Utrecht
Op voorraad
Zwolle
Maar helemaal vertrouwen deed ik het toch niet. Dus ik bel netjes ( winkels zijn gewoon tot 23.59 te bereiken.. ) en een vriendelijke jongen neemt op. Ik geef netjes de productcode door waar hij om vraagt. 'Maar meneer.. Dat is helemaal niet op voorraad.. In september pas weer'
Ow? zeg ik. Maar ik zie X-keer op voorraad staan op uw site.. En morgen bezorgd. Ik ga op vakantie en ect.
'Ja meneer.. Maar helaas. Ik werk hier altijd en het komt wel vaker voor hoor. Gewoon niet op voorraad maar wel volgens de site. Dan moeten de mensen gewoon wat langer wachten. '
Ah, ok.
Bedankt voor de eerlijkheid maar helaas. Ik hing met mijn vinger boven de knop , rabobankieren aan, klaar om 2500,- over te maken naar deze duidelijke betrouwbare webshop.
Dat worden dan (helaas) toch telefoonkiekjes deze vakantie.
Wel geld over voor een extra biefstukje

Moraal van het verhaal.
Webshops sucks
Koop in de echte winkel.
Vooral brillen.
Doei !