Even voorstellen BMW 320I Le Mans Blue M- pakket

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
petrolheadd

Even voorstellen BMW 320I Le Mans Blue M- pakket

Bericht door petrolheadd » 11 aug 2016, 15:21

Dag mede autoliefhebbers,

Na een tijdje deze forum te hebben gevolgd, vond ik het wel tijd om mezelf eens voor te stellen. Ben 35 jaar en rijd al sinds mijn 18e. Mijn eerste auto was een Volkswagen Golf 2 Bourdeaux rood:

Afbeelding

Deze auto heb ik vier a vijf jaar gehad. Op een gegeven moment ging de motor olie lekken. Ben toen op zoek gegaan naar een andere auto, namelijk een Rover 216si.

Afbeelding

Aan deze auto heb ik een dubbel gevoel aan overgehouden. Leuke auto met open dak. Nadeel was dat de auto niet echt betrouwbaar was. De koppaking heb ik tweemaal moet vervangen. (niet zo gek met een kilometerstand van ruim 250.000). De leer van de versnellingspook liet op een gegeven moment los en de dakraam begon ook te lekken. Na 5 jaar heb ik de auto weggedaan en een nieuwe VW Polo aangeschaft. Een leuke auto met weinig ernstige problemen. De lampen heb ik wel vaak moeten vervangen. Verder nog problemen met de airco gehad en dat was het wel. Na 150.000 km ermee te hebben gereden werd het tijd voor een echte auto. In verband met gezinsuitbreiding ben ik twee jaar geleden gaan kijken naar een grotere auto. De volgende kanshebbers waren toen:

-Mazda CX5
-Audi A4 Avant 1.8/2.0 TFSI
-Audi a5 Sportback 1.8/2.0 TFSI
-Volvo V60
-Bmw e91 touring

De Mazda is afgevallen, omdat ik er niet warm of koud van werd. Is een goeie degelijke auto, alleen de afwerking van het interieur vond ik tegenvallen. Veel hard plastic. De Audi A4 en A5 is ook afgevallen vanwege de hoge olieverbruik. De enige auto's die overbleven waren de Volvo en BMW. In Den Haag zag ik een leuke Volvo staan. Werd helaas niet goed geholpen door de dealer. Ben toen naar de BMW dealer gegaan en zag toen een fraaie BMW 320I lci in de kleur Le Mans Blue staan. Het was meteen "liefde" op het eerste gezicht. Wauw wat een mooie kleur en behoorlijk dik in de uitvoering (adaptieve xenon- verlichting, panoramadak, m- pakket, Harmen Kardon, lederen bekleding, opbergpakket etc.). De rijeigenschappen heeft mij doen besluiten om deze auto te kopen. Wat een verschil met de overige auto's! Zo dynamisch en het rijdt zo lekker. Was meteen verkocht. Heb niet zoveel aan de auto gedaan. Ik wil de auto zoveel mogelijk origineel houden. Heb alleen de ramen laten blinderen. Verder heb ik originele BMW performance velgen 269 (19 inch) aangeschaft. Is het comfortabel, euuh nee. De auto is, met de 19 inch velgen, knetterhard, maar is wel mooi :tong:

Nou dit is 'm dan:

Afbeelding

Gr Petrolheadd

Tristan

Re: Even voorstellen BMW 320I Le Mans Blue M- pakket

Bericht door Tristan » 11 aug 2016, 15:34

Welkom en fraaie touring. Heb dezelfde velgen onder onze 335i en zijn idd erg fraai. Qua stugheid vind ik het wel meevallen, maar komt misschien omdat de vorige auto (130i met 18') nog veel stugger was.

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 11 aug 2016, 15:57

Mooie BMW, vooral de kleur. Heb ook dezelfde velgen maar dan met M onderstel en de balans is precies goed.

Walter

Bericht door Walter » 11 aug 2016, 15:59

Welkom!
Laatst gewijzigd door Walter op 26 jan 2017, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.

petrolheadd

Bericht door petrolheadd » 11 aug 2016, 16:05

Bedankt voor de compliment. Standaard wordt deze auto geleverd met 17 inch 194m velgen:

Afbeelding

Vond de 17 inch- velgen net te klein en ben op zoek gegaan naar iets anders. Vond 225m en de performance velgen erg mooi. Kon de performance velgen voor een mooie prijs overnemen. In vergelijking met de 17 inch lever je naar mijn mening comfort in. Ach ja, het oog wil ook wat hé :D

petrolheadd

Bericht door petrolheadd » 11 aug 2016, 16:13

Mike R32 schreef:Mooie BMW, vooral de kleur. Heb ook dezelfde velgen maar dan met M onderstel en de balans is precies goed.
Heb ook een M- pakket er op zitten. Dat zie je op de eerste foto niet goed :lol:

Plaats reactie