Van max 280km/h naar max 150km/h :o
Maar goed, ik heb dus een zwarte (volgens de internets: 1 van de 6) origineel in nld geleverde MY2000 V70 R AWD.
Dat betekend dus een 5AUT bak, 2.4liter turbo motor met 265pk… met 442.000km ervaring.
Blok gebruikt iets olie (afhankelijk van rijstijl), rond 1l per 3000km, de carterventilatie kan ik niet terug vinden in de historie en is dus waarschijnlijk nog origineel.
Ik heb een nieuwe carter ventilatie set liggen, maar nog niet gemonteerd, afhankelijk wanneer de auto verkocht wordt ligt ie in de achterbak of is'tie gemonteerd
Voorschokbrekers+topmounts+stabi links zijn een klein halfjaar oud.
Het intérieur is zoals een MY2000 is, half leer/alcantara bekleding, navigatie met alle cd's van europa uit 2007.
gebruikelijke 3cd wisselaar met radio code, alles werkt naar behoren, behalve het 6cd knopje :-X
De bekleding in de achterbak is nog hardstikke gaaf omdat er zo'n lelijke rubberen mat in heeft gelegen.
Uiteraard komt ie op de gebruikelijke 17inch sattelite velgen!
Deze hebben wat stoeprand schade en hier en daar wat corrosie, maar zijn nog recht en luchtdicht!
Een setje 16inch steellies met winterbanden krijg je er bij!
De AWD werkt nog goed, geen problemen met de visco of haakse overbrenging!
(Note van de dealer, tussenas lager welke bij de visco zit moet wel vervangen worden)
Ohja, hij komt met een open dakje/zonnedak!
Aandachtspuntjes:
Draagarmen voor zijn volgend jaar (of in de volgende 30.000km) aan vervanging toe
remslangen voor drogen uit (voor apk volgend jaar)
airco doet het niet (goh)
rechter passagier raam gaat niet open.
linker achterraam schakelaar is kapot.
lak op passagiersportier laat los (boven het raam)
na 16 jaar is er flink wat steenslag op de bumper/motorkap.
Een paar foto's:

En het levensbestaan van de trekhaak: (ohja, die is afneembaar!)

2weken terug de originele eind dempers vervangen voor een simons systeem, dus de auto komt met een spetternieuwe uitlaat.
Vraagprijs van dit alles?!
Pfoe… €7500,- .. of wat jij er van af weet te dingen en wat ik redelijk vindt :laugh:
Update 10/08: de auto staat op dit moment geschorst, maar een kleine proefrit kan op eigen terrein.
DF prijs: €6900,--