Stoppen met werken?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Stoppen met werken?

Bericht door Luco » 24 jul 2016, 09:56

Nou wie wil dat nou niet :lol:

Ik ben binnen, heb mijn opdrachtgever al geapped dat ik niet meer kom na deze buitenkans :lollerdelol: :lollerdelol:
Hallo,

Ik hoop dat je doet goed vandaag, ik heb uw e-mailcontacten uit van uw land Bedrijvengids en besloten om u contact op te nemen met betrekking tot een zakelijk voorstel.

Ik ben de heer John Tiner, het hoofd van de afdeling Accounting Audit Committee van Credit Suisse Bank hier in Londen. Dit gaat over een zakelijk voorstel dat van een enorm voordeel zal zijn voor ons beiden

In mijn afdeling, ontdekte ik een verlaten bedrag van GBP 17,8 miljoen Britse pond (GBP 17,800,000.00 Brits pond sterling) in een account die behoort tot een van onze late buitenlandse klant Mrs. Surti Dahlia, een Duits / Nederlandse zakenvrouw en weduwe uit Nederland die was een van de slachtoffer van Malaysia Airlines Flight 370 (MH370 / MAS370), die neerstortte in het zuiden van de Indische Oceaan op 8 maart 2014 op de weg van Kuala Lumpur International Airport naar Beijing Capital International Airport het doden van alle aan boord.

Mevrouw Surti Dahlia is nummer 130 op de lijst, zie de link hieronder manifest van de vlucht:

http://online.wsj.com/news/articles/SB1 ... 0127866184" onclick="window.open(this.href);return false;

Sinds haar dood, is onze bank is wachten voor de nabestaanden te komen voor de claim van hun geld en goederen gewaardeerd op een bedrag van GBP 17,8 miljoen GBP, maar niemand heeft dat gedaan, ik persoonlijk hebben gefaald in de zoektocht naar haar familie, ik trachten uw toestemming om u te presenteren aan de bank als de nabestaanden van de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening ter waarde van GBP 17,8 miljoen kan worden betaald voor jou.

De deal zal worden verdeeld in deze ratio: 55% voor mij en 45% voor jou.
Ik heb in mijn bezit alle noodzakelijke en belangrijke documenten die gebruikt kunnen worden in deze business. Ik moet uw eerlijke samenwerking, Vertrouwelijkheid en vertrouwen zodat wij deze transactie doorzien. Ik garandeer je 100% succes in deze business, kunt u er zeker van zijn dat deze transactie onder een legitieme regeling die u beschermen tegen eventuele schending van de wet zowel hier in het Verenigd Koninkrijk en in uw land wordt uitgevoerd.

Als je deze deal hanteren, zo vriendelijk mij met de volgende gegevens, zodat ik ze hier kon uploaden in de database van onze bank als de rechtmatige begunstigde aan dit fonds:

1, Je eerste volledige naam:
2, uw privé telefoonnummers (kantoor en mobiel)
3, privé faxnummer:
4, Uw volledige adres:
5, Uw Leeftijd / Geslacht:
6, je baan / beroep:
7, Private / alternatief e-mail adres:
8, Nationaliteit:

Na gegaan door middel van een methodische zoeken, heb ik besloten om contact met u, in de hoop dat u dit voorstel interessant vindt, Gelieve op uw bevestiging van dit bericht en de vermelding van uw interesse zal ik u voorzien van meer informatie.

Laat het me weten wat uw beslissing eerder dan hou me op te wachten.

Let op: Vergeet niet dat dit bedrijf vereist absolute geheimhouding en moet zo snel mogelijk gebeuren.

Beste wensen,
De heer John Tiner

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Re: Stoppen met werken?

Bericht door smiley » 24 jul 2016, 10:16

Jammer dat het met de huidige exchangerate maar 20 euro is.

Luco

Bericht door Luco » 24 jul 2016, 10:21

:lollerdelol:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 24 jul 2016, 10:36

Die mevr Surti Dahlia uit Osdorp(RIP) werd maar op de korrel genomen al 'n paar maanden na 't verdwijnen.
http://www.bbb.org/utah/news-events/new ... mail-scam/" onclick="window.open(this.href);return false;

Om de naam van een overledene te gebruiken, op deze shit nep manier, kan dat allemaal(retorische vraag)

http://www.parool.nl/amsterdam/surti-da ... ~a3610349/" onclick="window.open(this.href);return false;

D20VT

Bericht door D20VT » 24 jul 2016, 11:42

Snap niet dat je akkoord gaat met alleen die 17,5 miljoen pond, als je al die linkjes nazoekt blijkt ze over heel de wereld bakken geld te hebben.
:tong:

Luco

Bericht door Luco » 24 jul 2016, 11:49

Wie het kleine niet eert :lol: :zwijntje:

JP

Bericht door JP » 24 jul 2016, 11:55

John Tinder strijkt zlef 55% op, dus blijft er nog maar £8 miljoen over voor Luco....... :tooth:
Vraag na of je het geld kunt gaan ophalen ? :lol:

jos_br

Bericht door jos_br » 24 jul 2016, 12:30

Wél super vertaald!

Jos.

Meteen weer racen Luco?! :mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 24 jul 2016, 12:31

ja, net twee nieuwe rs01-en besteld :crazy:

Plaats reactie