Mijn naam is Paul en ik neus hier al wat jaartjes rond.
Altijd al een passie voor gemotoriseerde voertuigen dus er is al wat langs geweest: (De leukste)
Peugeot 205GTI (Zou ik eigenlijk zo weer willen hebben)
Astra Coupe 2.2
Astra G OPC (Station

Astra H OPC
Astra H OPC Nurburgring
Insignia's met dikke motor
Etc.
Ook op 2 wielen, Kawasaki ZXR750R (Poster vroeger aan de muur dus ook een keer moeten hebben), ZX6-R en ZX10-R.
Jaren terug veel trackdays (Oa. via Lotus on Track) gedaan met mijn toenmalige Speedster Sc.
Wat een feest een Speedster met 250pk+.

Deze inmiddels al wat jaren terug weggedaan en een 964 Porsche teruggekocht. (Die poster hing vroeger naast die van de ZX750R!)
Alleen is deze inmidels (Naar mijn bescheiden mening) "te mooi" geworden om er trackdays mee te rijden.
Anderen zeggen "het is een auto" maar wel mijn auto en er zitten inmiddels heel wat tijd, energie, en nog wat dingetjes waar je altijd te weinig van hebt in!

Circuit bleef toch trekken en vorig jaar samen met mijn broer(tje) maar een speeltje erbij gekocht in de vorm van een 325 Coupe voor trackdays. Auto was al wat circuitkm's gewoon en al de nodige aanpassingen aan gedaan.
2 sets wielen met semi's, kooi, onderstel, koeling, stoelen, stuur, etc.

Vermogen is me alweer wat te kort eigenlijk maar geen haast om de 325 alweer te vervangen. (Mocht ik tegen wat leuks aanlopen kan het trouwens altijd snel gaan maar laat ik nog maar even niet "actief" gaan zoeken!)
Inmiddels met de Bimmer met DF op CPZ geweest en laatst op SPA, top circuit! In Juli weer naar CPZ. Misschien eerdaags nog maar iets voor tot die tijd zien te vinden/boeken!
Mijn verhaal, leuk forum en zal er vast nog wel wat rondsnuffelen.
Gr. Paul.