Hij slaat wel aan, de startmotor probeert nog met aller best de motor aan de praat te krijgen, maar hij slaat gewoon niet aan... (geen tik geluid)
Wat is dit? Dieselpomp?
Klotewagen... , hij is te koop bij deze!
Euh even voor de duidelijkheid slaat de motor nu wel of niet aan, startmotor gaat wel rond begrijp ik? Treed dit probleem bij koude of warme motor op of beide?Hij slaat wel aan, de startmotor probeert nog met aller best de motor aan de praat te krijgen, maar hij slaat gewoon niet aan... (geen tik geluid)
Wat is dit? Dieselpomp?
Altijd goeie verkoop praatJelmer850i schreef:
Klotewagen... , hij is te koop bij deze!
Maak hier es een apart topic voor aan, ben wel benieuwd naar wat je gemiddeld kunt verwachten aan kosten etc.Fabian schreef:ja, blijft leuk een moderne diesel voor een particulier.
Ik begin er niet meer aan na alles wat ik elke dag voorbij zie komen
1300 Euro is nog een koopje itt sommige andere merken...........
binnenkort de verstuivers alle 4 nog een keer a 300 per stuk, dan de...en de....en dan de.....
Ik denk idd dat weinig mensen dat meerekenen tegenwoordig.allen schreef:Nooit in verdiept. Leg zo'n 55.000-70.000 km per jaar af en allemaal in auto's die op 98 lopen. Uit Fabian z'n post maak ik uit dat 'alle' diesels vroeg of laat hoge reparatiekosten met zich meebrengen. Waarom is dat? En nemen mensen deze kosten mee in de berekening van hun calculatie tussen benzine vs diesel rijden?
Voor 1300 euri kun je aardig wat super plus aanschaffen
Daar ben ik dus ook bang voor!wjn schreef:jaja, krijg je van deze verhalen:Jelmer850i schreef:ik niet meer, ik ben van plan garantie te gaan rijden.. garantie voorbij -> nieuwe kopen 8)
"Meneer, uw auto heeft 120.000 gelopen, de pomp kan 200.000 mee vinden wij. Dus het kost u 780,= + kosten inbouw."
Topickick, maar is het zo dramatisch Fabian?Fabian schreef:Ik denk idd dat weinig mensen dat meerekenen tegenwoordig.allen schreef:Nooit in verdiept. Leg zo'n 55.000-70.000 km per jaar af en allemaal in auto's die op 98 lopen. Uit Fabian z'n post maak ik uit dat 'alle' diesels vroeg of laat hoge reparatiekosten met zich meebrengen. Waarom is dat? En nemen mensen deze kosten mee in de berekening van hun calculatie tussen benzine vs diesel rijden?
Voor 1300 euri kun je aardig wat super plus aanschaffen
Ik en een aantal collega's zijn er inmiddels ook bijna van overtuigd dat je beter een benzine kunt rijden dan een diesel gezien de onderhoudskosten van een moderne diesel. Turbo'tje, brandstofpompje, hogedrukopvoerpomp, verstuivertjes, vliegwiellekes op de een of andere manier. We hebben er geen berekening op los gelaten, maar het gevoel neigt naar kostenneutraal zo'n beetje....
Als je het gaat optellen sta je versteld wat sommige diesels in onderhoud kosten.....
Een Toyota is TOP!! Maar ow ow, als daar iets aan kapot gaat: Turbo'tje, E2400, brandstofpompje, E2000, verstuivertjes a E400 per stuk. Ga zo maar door. Risico moet je als particulier bijna niet aan moeten willen gaan.
Wouter, ik zal er wel eens wat van bijhouden en een keer posten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten