Audi A3 3.2 V6! TE KOOP
-
Audi A3 3.2 V6! TE KOOP
Goedendag heren,
ooit een account aangemaakt op dit forum, en me toen ook voorgesteld. Maar verder niet heel actief geweest (Wel meegekeken).
Nu is de tijd aangebroken dat ik mijn auto te koop zet omdat ik op zoek ben naar iets nieuws. Omdat het toch een beetje een liefhebbers auto is (Tanken moet je hobby zijn), zet ik hem hier ook op.
Ik hoef er ook echt niet de hoofdprijs voor (9950 is al redelijk weinig voor deze auto).
Alle informatie kan ik geven en er is veel in de advertentie te vinden. (http://ww3.autoscout24.nl/classified/284094270" onclick="window.open(this.href);return false;)
De foto's zijn niet geweldig, ik ben nog bezig om betere foto's te maken.
Met vriendelijke groeten!
Bob
ooit een account aangemaakt op dit forum, en me toen ook voorgesteld. Maar verder niet heel actief geweest (Wel meegekeken).
Nu is de tijd aangebroken dat ik mijn auto te koop zet omdat ik op zoek ben naar iets nieuws. Omdat het toch een beetje een liefhebbers auto is (Tanken moet je hobby zijn), zet ik hem hier ook op.
Ik hoef er ook echt niet de hoofdprijs voor (9950 is al redelijk weinig voor deze auto).
Alle informatie kan ik geven en er is veel in de advertentie te vinden. (http://ww3.autoscout24.nl/classified/284094270" onclick="window.open(this.href);return false;)
De foto's zijn niet geweldig, ik ben nog bezig om betere foto's te maken.
Met vriendelijke groeten!
Bob
-
OnlineMartijn_bmw
Re: Audi A3 3.2 V6! TE KOOP
Cool ding!
Ik zou als ik jou was wel even de advertentie en foto's hier plaatsen ipv alleen linkje
En die 3.2 klinkt idd heerlijk
Ik zou als ik jou was wel even de advertentie en foto's hier plaatsen ipv alleen linkje

En die 3.2 klinkt idd heerlijk

- Knot
Alleen linkje ligt nogal gevoelig he 
Lekker blok die 3.2.... alleen FWD is jammer.

Lekker blok die 3.2.... alleen FWD is jammer.
-
Ik zal eens kijken of ik de foto's hier op krijg.
Wil eigenlijk eerst goeie foto's hebben.
@Knot, Dit is een Quattro hé
Voorwiel aandrijving op 250 PK is geen leuke combo.
PS: Reden van verkoop is dat ik gewoon wat nieuws wil, deze heb ik nu iets langer dan een jaar en ik zit laatste tijd naar een BMW te kijken (Dat valt vast goed hier op het forum
).
Als iemand nog een mooie BMW 3/5 serie met M pakket weet, vanaf BJ 2010 ongeveer, mag mij een berichtje sturen!
Wil eigenlijk eerst goeie foto's hebben.
@Knot, Dit is een Quattro hé

Voorwiel aandrijving op 250 PK is geen leuke combo.
PS: Reden van verkoop is dat ik gewoon wat nieuws wil, deze heb ik nu iets langer dan een jaar en ik zit laatste tijd naar een BMW te kijken (Dat valt vast goed hier op het forum

Als iemand nog een mooie BMW 3/5 serie met M pakket weet, vanaf BJ 2010 ongeveer, mag mij een berichtje sturen!
- dvh
Altijd als ik V6 lees op DF denk ik: 'die snapt echt niks van BMW'
- Knot
Oh, sorry, omdat je het er in de topic titel niet erbij hebt gezet.
Je hebt ze ook met alleen FWD toch? Toen ik voor een A5 ging kijken was er iig wel een 3,2 zonder quattro beschikbaar.
Je hebt ze ook met alleen FWD toch? Toen ik voor een A5 ging kijken was er iig wel een 3,2 zonder quattro beschikbaar.
- Arthur
- Auto: Nr.51
http://www.autoscout24.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Audifreak schreef:Als iemand nog een mooie BMW 3/5 serie met M pakket weet, vanaf BJ 2010 ongeveer, mag mij een berichtje sturen!
-
Ik snap dat er mooie staan, maar niet alles staat daar op en hier zitten meer liefhebbers. Op autoscout weet je het verhaal achter de auto nietArthur schreef:http://www.autoscout24.nlAudifreak schreef:Als iemand nog een mooie BMW 3/5 serie met M pakket weet, vanaf BJ 2010 ongeveer, mag mij een berichtje sturen!

-
De A5 is een andere V6 dan in de A3, ondanks dat ze beide 3,2 liter zijn. De A5 V6 heeft ook 15 PK meer volgens mij.Knot schreef:Oh, sorry, omdat je het er in de topic titel niet erbij hebt gezet.
Verder is de A3, zover ik weet alleen met quattro. De A5 meestal ook, maar die word ook FWD geleverd volgens mij.
- Tim N
Martijn_bmw schreef:Ik zou als ik jou was wel even de advertentie en foto's hier plaatsen ipv alleen linkje![]()
Knot schreef:Alleen linkje ligt nogal gevoelig he
Arthur schreef:Kom op zeg, dat kan beter
dvh schreef:Ken je DF al een beetje?
Fernando schreef:Ik vind het een beetje een switchtronicpunt...
Joy schreef:
Gisae schreef:Je plaatjes doen het niet.
Tim N schreef:
ErikS schreef:Wel 'n dik ding.
Wel jammer van de foto's.
Macboy schreef:Ik heb trouwens nog een vraag over je advertentie, je kunt mijn vraag hier >> LINK << lezen.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Haha, herkenbaar. Heb een boek liggen wat over auto's gaat waarin mensen vertellen wat ze rijden. Daar worden bmw's ook als v6 neergezet. Schrijf een boek over auto's als je weet waar je het over hebt of doe het niet. Snel gestopt met lezen.dvh schreef:Altijd als ik V6 lees op DF denk ik: 'die snapt echt niks van BMW'
Maar dit zal een vr6 zijn?
-
OnlineMartijn_bmw
Voor zover ik weet is dit idd een vr6 om dwars in het vooronder te kunnen passen.
Daarom is het (roffelende) geluid ook zo fantastisch
Daarom is het (roffelende) geluid ook zo fantastisch

- Arthur
- Auto: Nr.51
Klopt: http://ww3.autoscout24.nl/classified/284094270" onclick="window.open(this.href);return false;

Audifreak schreef:Ik snap dat er mooie staan, maar niet alles staat daar op en hier zitten meer liefhebbers. Op autoscout weet je het verhaal achter de auto nietArthur schreef:http://www.autoscout24.nlAudifreak schreef:Als iemand nog een mooie BMW 3/5 serie met M pakket weet, vanaf BJ 2010 ongeveer, mag mij een berichtje sturen!
-
Inderdaad een Vr6, maar heb er voor gekozen om als V6 te adverteren. Doorsnee persoon heeft geen idee wat een Vr6 is.Eric Z schreef:Haha, herkenbaar. Heb een boek liggen wat over auto's gaat waarin mensen vertellen wat ze rijden. Daar worden bmw's ook als v6 neergezet. Schrijf een boek over auto's als je weet waar je het over hebt of doe het niet. Snel gestopt met lezen.dvh schreef:Altijd als ik V6 lees op DF denk ik: 'die snapt echt niks van BMW'
Maar dit zal een vr6 zijn?
Net zoals sommige mensen de 6 in lijn niet kennen

-
Schopje omhoog!
- Tim N
foto's willen wel eens helpen

*zie bvb het topic van RJ en zijn Clio RS

*zie bvb het topic van RJ en zijn Clio RS
- Niels
- Auto: Prius+
En goede informatie ook:
Ik heb bij aankoop gelijk voor om en nabij de 2500 euro aan ONDERDELEN laten vervangen. (Zonder de kosten van de uren) Hier moet je denken aan distributieketting / kettingspanners en geleiders / waterpomp / Verse DSG olie etc. Uitgevoerd door een Audi garage! Factuur uiteraard aanwezig!
Dat zou ik willen weten al ik in de markt was.
Leuke auto met een prachtig klinkende motor
Ik heb bij aankoop gelijk voor om en nabij de 2500 euro aan ONDERDELEN laten vervangen. (Zonder de kosten van de uren) Hier moet je denken aan distributieketting / kettingspanners en geleiders / waterpomp / Verse DSG olie etc. Uitgevoerd door een Audi garage! Factuur uiteraard aanwezig!
Dat zou ik willen weten al ik in de markt was.
Leuke auto met een prachtig klinkende motor