Vraag over makkelijk verstelbare 4/5/6-puntsgordels 3 inch

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
Dennis Cavallino

Vraag over makkelijk verstelbare 4/5/6-puntsgordels 3 inch

Bericht door Dennis Cavallino » 02 feb 2016, 14:39

Graag jullie ervaring met 3 inch gordels die makkelijk te verstellen zijn.

Met name de heup is vaak ERG lastig. De verstelling zit op een lastige plek. En in je uppie lukt het vaak niet om het echt goed in te stellen. Daardoor zitten veel mensen niet goed vastgesjord in auto's die volle polle over 't circuit rijden. En mij lukt het soms ook niet om ze goed te krijgen als ik zelf instap. Dat wil ik wel. Ik heb namelijk een veiligheidsfetisj en vind 't fijn als het lekker STRAK zit. :attentie: :df: Tegenwoordig roep ik er vaak een monteur bij. Maar ja, die roken ook weleens een sigaretje.... :ga weg:

Ik las laatst dat Schroth endurance gordels heeft met een lusje aan de gordelverstelling, waardoor afstellen heel makkelijk is. Welke merken leveren dit nog meer?

Bert ///M3

Re: Vraag over makkelijk verstelbare 4/5/6-puntsgordels 3 in

Bericht door Bert ///M3 » 03 feb 2016, 00:29

Ik heb het tot nog toe alleen opende Schroth endurance gordels gezien, die de versteller naast de sluiting hebben ipv naast de stoel.

Is naar mijn mening ook de beste optie hoewel sommigen ook zweren bij andere merken met de opmerking dat als het goed staat het goed staat. Maar zeker als er met meerdere bestuurders gereden word is zijn die Schroth endurance gordels gewoon je beste optie.

Plaats reactie