Wegens uitdijend wagenpark overweeg ik m’n Touring te verkopen. Deze auto heeft de volgende plus- en minpunten:
Minpunten:
- Onlogisch kilometerstand, omdat een van de voorgaande eigenaren de motor én de tellerbak heeft vervangen. Kilometerstand van de motor is om en nabij de 213.000 km. Koets heeft naar verluidt meer dan 3 ton ervaring;
- Doorgeroeste dorpels, zowel links als rechts. Moeten compleet vervangen worden om de auto weer APK-waardig te maken;
- Onder de motorkap, bij de linkerwielkast, zit een gat in de koets waardoor je recht op het voorwiel kijkt. Gat moet dichtgemaakt worden om de auto weer APK-waardig te maken;
- APK loopt nog tot en met 25-02-2016;
- Ik heb helaas maar 1 sleutel in m’n bezit.
Pluspunten:
- Carrosserie (dus het plaatwerk) is nagenoeg roestvrij. Dus geen rotte wielkastranden en roestplekken;
- De motor is nog gezond en presteert nog naar behoren;
- De technische staat van de auto is okay, op de dorpels na dan;
- Drukgroep en remschijven zijn onlangs vervangen;
- Auto is voorzien van een schroefset;
- Auto is luxe uitgerust met lederen bekleding, stoelverwarming, schuifdak (lekt niet!) climate control en M-pakket.
Vraagprijs? Minimaal 1.000 euro. Heb eerst overwogen om de auto in onderdelen te verkopen, maar dat vind ik eigenlijk zonde van zo’n mooie Touring. Verkoop ‘m daarom graag aan iemand die deze auto als project onder z’n hoede kan nemen. De vraagprijs is hier dan ook naar. Let wel; de M5-wielen zijn niet bij de koop inbegrepen.
Wie biedt?
Interessepeiling: BMW e36 320i Touring
-
Interessepeiling: BMW e36 320i Touring
- Bijlagen
-
- Touring2.jpg (421.7 KiB) 1158 keer bekeken
-
- Touring1.jpg (432.07 KiB) 1158 keer bekeken
- Snipe
Re: Interessepeiling: BMW e36 320i Touring
Zukke dikke wielen, jonguh!
-
Zijn net zoveel waard als de autoSnipe schreef:Zukke dikke wielen, jonguh!

- Snipe
Ik heb ook weleens een auto gehad met deze wielen. Die reed best lekker - ik zou proberen ze erbij te verkopen 

-
Can't do that - ze schitteren nu onder een Estorilblauwe 325 e36 Coupé. Heb nog wel zo'n zelfde set liggen, maar dan met de Throwing Star-deksels...Snipe schreef:Ik heb ook weleens een auto gehad met deze wielen. Die reed best lekker - ik zou proberen ze erbij te verkopen
Dan krijg je zoiets als dit:
- Bijlagen
-
- Throwingstars.jpg (72.57 KiB) 1119 keer bekeken
-
Auto is verkocht, thread kan een slotje op.