Na een aantal jaren anoniem rondkijken op dit forum wil ik mij ook even voorstellen.
Helaas geen nieuwe supercar owner voor de volgende trackday maar een wat trage (ben inmiddels de 30 al gepasseerd

Ik ben Martijn, kom uit het noorden van het land en ben opgegroeid tijdens de successen van Carlos Sainz en Colin Mcrae. Door deze mannen, en hun auto's (Celica Gt Four, Corolla WRC, en natuurlijk de Impreza) heb ik een voorliefde voor japanse auto's ontwikkeld. Het feit dat er in mijn familie meerdere mensen voor Toyota hebben gewerkt heeft daar natuurlijk ook mee te maken. Het is overigens niet alleen japans wat de klok slaat. Wellicht heeft het met de ouderdom te maken, ik merk dat ik steeds meer interesse begin te krijgen in de Duitsers en dan vooral het merk uit Munchen.
Op dit moment laat mijn budget het helaas nog niet toe om zelf het circuit op te gaan. Toch ben ik redelijk vaak in de buurt van een circuit te vinden. Het circuit van Assen is ligt erg dichtbij en als het een beetje droog weer is kijk en luister ik daar graag naar al het moois wat daar zoal voorbij komt. Mijn interesse gaat dan vooral uit naar de verschillende trackdays en tijdens het vrij rijden. Dan is het circuit vrij toegankelijk en kan je op verschillende punten van het circuit mooi de verschillende lijnen van de coureurs zien.
Ook ben ik besmet geraakt met het Nordschleife virus. Ik heb er als petrol-head natuurlijk al veel over gelezen, gezien en gehoord. Ook de verhalen en foto's van Paskal op dit forum hebben daar erg een bijgedragen. Wat een bijzondere plek en omgeving. Ik ben er een aantal jaren geleden voor het eerst geweest en had het meteen te pakken. In 2015 mijn eerste ronde gemaakt met de Yaris en ook al is het geen snelheidsmonster, het gaf wel een erg verslavend gevoel! Ik wilde meer! Nadat ik engelsman met zijn vriendin huilend naast zijn gecrashte Megane RS zag zitten heb ik toch maar besloten om het eerst bij één ronde te houden. Naast de baan vermaak ik mij daar trouwens ook prima. Ik kan mij nu alweer verheugen op de eerste mooie lente dagen, lekker touren door de Eifel, braadworsten eten, benzine snuifen etc.
Tot zover mijn voorstel ronde. Als alles goed gaat kan ik dit jaar mijn studie afronden en dan vol aan de bak voor een ander japans monster

Groeten,
Martijn
(De Yaris boven aangekomen bij Adenauer Forst).
(En tussen al het geweld in Karousel).