Dagje sturen
-
- Erik dB
Re: Dagje sturen
Driften no-go? Waarom/vertel!?
-
Wat ik hoorde is dat CPZ niet meer wil dat er gedrift wordt, door niemand en dat de DF-dag 31/1 de laatste is waar dat nog wel kan. Reden: slecht voor het asfalt. Maar goed, ik heb het ook maar van horen-zeggen.Erik dB schreef:Driften no-go? Waarom/vertel!?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Nou dan hebben we dat driften één keer mogen meemaken. Dus 31/1 is er nog 'n laatste keer van DF/Diho?
Als er sneeuw ligt:)
Er was toen (6 dec 2015) nogal wat zwaar geschut. Het kan niet aan mij en m'n 225 Mastersteels hebben gelegen, DIE waren er kapot van lol, na 3 rondjes droog. Nat is de remedie, maar zoals Dennis al zei, dat werd door de tanktractor meneer niet begrepen(die kwam met 'n lege tank aanzetten dus moesten we ff wachte...
)
Verder mooi verhaal Walter! Ik zie 't al voor me.
De mijne heeft ook onderstuur doh , maar gelukkig nogal gauw oplosbaar:)
Als er sneeuw ligt:)
Er was toen (6 dec 2015) nogal wat zwaar geschut. Het kan niet aan mij en m'n 225 Mastersteels hebben gelegen, DIE waren er kapot van lol, na 3 rondjes droog. Nat is de remedie, maar zoals Dennis al zei, dat werd door de tanktractor meneer niet begrepen(die kwam met 'n lege tank aanzetten dus moesten we ff wachte...

Verder mooi verhaal Walter! Ik zie 't al voor me.

De mijne heeft ook onderstuur doh , maar gelukkig nogal gauw oplosbaar:)
- Knot
Pfff... driften op nat boeit echt helemaal niks. Op droog trek je een paar strepen daar kan ik me nog inkomen maar slijtage niet veel meer dan vol onderstuurd met je clio rs....
Vond je de auto's van koopman netter dan die van molenaar?
Vond je de auto's van koopman netter dan die van molenaar?
-
Knot en z'n ode aan de Franse Meuk.
Ik zie jou nog wel 'n keer 'n Clio RS halen, het valt gewoon op en ontkenning is willen;)
Ik zie jou nog wel 'n keer 'n Clio RS halen, het valt gewoon op en ontkenning is willen;)
-
- Dennis Cavallino
Walter schreef:Wat ik hoorde is dat CPZ niet meer wil dat er gedrift wordt, door niemand en dat de DF-dag 31/1 de laatste is waar dat nog wel kan. Reden: slecht voor het asfalt. Maar goed, ik heb het ook maar van horen-zeggen.Erik dB schreef:Driften no-go? Waarom/vertel!?
Dat van 't asfalt hebben wij zelf nog niet gehoord, tenzij het over vorstschade gaat, maar daar zijn duidelijke afspraken over gemaakt. Wel dat 31 januari inderdaad de laatste keer zal zijn (voorlopig althans, wie weet is 't over 8 maanden allemaal weer anders,...). De vraag is dus even wat voor weer het wordt de 31e.
- GTRene
waarschijnlijk ook al die fijnstof rubberdeeltjes voor de omgeving? milieu zeg maar?
- Elmar
31e prins Bernhard uitnodigen.
Komen er vanzelf weer meer driftdagen.
Komen er vanzelf weer meer driftdagen.
-
GTRene schreef:waarschijnlijk ook al die fijnstof rubberdeeltjes voor de omgeving? milieu zeg maar?
Jonge...alsof dat niet gebeurt bij reguliere races. Jij altijd met je rubber

@Elmar, inderdaad.
- GTRene
je weet toch, met goed rubber is veiligerRobin schreef:GTRene schreef:waarschijnlijk ook al die fijnstof rubberdeeltjes voor de omgeving? milieu zeg maar?
Jonge...alsof dat niet gebeurt bij reguliere races. Jij altijd met je rubber![]()