Politie mag niks
- Knot
Politie mag niks
http://www.autojunk.nl/2015/12/de-meest ... g-van-2015" onclick="window.open(this.href);return false;
Je zal daar staan als moeder met je E91 touring.....
Als je toch zo'n situatie hebt dat je ernaast staat, 3 schoten, achterband, voorband, raampje en deur open en erbij stappen.
Je zal daar staan als moeder met je E91 touring.....
Als je toch zo'n situatie hebt dat je ernaast staat, 3 schoten, achterband, voorband, raampje en deur open en erbij stappen.
- JP
Re: Politie mag niks
In elke auto zit zo'n lifehammer. Die slaan beter dan een terrasstoel.....
Vroeg me wel af hoe die andere politieauto zich vastreed? Was die brug nog een stukje open en wouden ze graag de dukes naspelen......?
Vroeg me wel af hoe die andere politieauto zich vastreed? Was die brug nog een stukje open en wouden ze graag de dukes naspelen......?

- Arthur
- Auto: Nr.51
@JP: Oer...?
Aan het eind geven die twee agenten elkaar een hand en schouderklopje...
Jezus man, compleet uit de hand gelopen dit!
Die beuk van die politiewagen, ergens halverwege, had ook wel anders af kunnen lopen. Hij schoot zo over de middenberm de andere weg(helft) op.

Aan het eind geven die twee agenten elkaar een hand en schouderklopje...

Die beuk van die politiewagen, ergens halverwege, had ook wel anders af kunnen lopen. Hij schoot zo over de middenberm de andere weg(helft) op.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Beuk? Tikje eerder. In feite gewoon een gefaalde pitmanouvre om dat de agent niet door blijft rijden. Zou de agent doorrijden dan staat die achterstevoren en kan de rest hem klemrijden oid.Arthur schreef:@JP: Oer...?![]()
Aan het eind geven die twee agenten elkaar een hand en schouderklopje...Jezus man, compleet uit de hand gelopen dit!
Kan het me wel voorstellen want we zijn hier niet aan zulke achtervolgingen gewend zials in de usa.
- Arthur
Beuk, tikje, daarom had het nog steeds anders af kunnen lopen
Ging me er meer om dat ze hem bij dat terras al hadden moeten hebben. Daarna was het geheel een faal (om in jouw woorden te blijven
), net comedy...

- JP
Oerknal of oerdrift ?Arthur schreef:@JP: Oer...?![]()

- Hans
Wat een gepruts met zijn terrasstoeltje, hij had al lang zijn pistool moeten trekken en de raam eruit schieten als de verdachte dan nog aanstalten maakt om door te rijden een kogel in zijn been jagen. En wat was die zuurstok van plan? De auto van de verdachte rechtstreeks op de tegemoet komende baan duwen?
- Arthur
...woudenJP schreef:Oerknal of oerdrift ?Arthur schreef:@JP: Oer...?![]()

- Hans
Inderdaad, denk er eens een Benny Hill muziekje bij.Arthur schreef: net comedy...

- Arthur
- Knot
Maar is het dan dat ze niet mogen schieten of zou het nog niet nodig zijn.... nu goed afgelopen maar hadden een paar doden kunnen vallen als sommige situaties anders uitpakken.
Ik had m wel achterstevoren gekregen als ik bij de achterwielen kon komen, gewoon een tik erin en doorsturen, 2 man achter je links/rechts er schuin omheen en klem. Auto's waren er voldoende maar aan kennis en ervaring ontbrak het nogal inderdaad.
Ik had m wel achterstevoren gekregen als ik bij de achterwielen kon komen, gewoon een tik erin en doorsturen, 2 man achter je links/rechts er schuin omheen en klem. Auto's waren er voldoende maar aan kennis en ervaring ontbrak het nogal inderdaad.
- Luco
Ja tuurlijk, en al hadden ze dan geschoten dan had half nederland weer geroepen dat ze teveel geweld gebruiken, een verkeersovertreder schiet je toch niet neer, publiek in gevaar gebracht enz enz enz
Het zijn mijn vrienden niet, maar in dit geval hadden ze het nooit goed kunnen doen.
En achteraf de beelden bekijkend hadden we het allemaal beter gedaan, ik vraag me af of je in deze situatie (ook al ben je erop getraind) of je dan wel zo rationeel kan blijven.
Het zijn ook zowaar mensen die op dat moment volgepompt worden met adrenaline.
Het zijn mijn vrienden niet, maar in dit geval hadden ze het nooit goed kunnen doen.
En achteraf de beelden bekijkend hadden we het allemaal beter gedaan, ik vraag me af of je in deze situatie (ook al ben je erop getraind) of je dan wel zo rationeel kan blijven.
Het zijn ook zowaar mensen die op dat moment volgepompt worden met adrenaline.
-
Schieten hoeft niet maar gebruik maken van een lifehammer om de ruit in te meppen lijkt me geen gek idee. Of creer in ieder geval puntbelasting met die stoel.
Of bijvoorbeeld gewoon recht van achteren aan tikken zodat hij klem zou komen te staan tussen politie auto en die bmw.
In de actie worden fouten gemaakt wat ik niet gek vind. Maar dit is wel echt een amateuristisch niveau imho. Veel moderne auto's springen automatisch op slot, dus uitstappen en stop roepen gaat niet helpen als hij dat eerder ook al niet deed voor je.
Of bijvoorbeeld gewoon recht van achteren aan tikken zodat hij klem zou komen te staan tussen politie auto en die bmw.
In de actie worden fouten gemaakt wat ik niet gek vind. Maar dit is wel echt een amateuristisch niveau imho. Veel moderne auto's springen automatisch op slot, dus uitstappen en stop roepen gaat niet helpen als hij dat eerder ook al niet deed voor je.
- GTRene
met de achterkant van een pistool kan je lijkt me ook wel een zijraam inslaan?
wel aardig wat slordigheden/paniek, die politie auto bij de brug ging helemaal lekker, redelijk gang en ineens
boem is ho, keek natuurlijk opzij naar het gebeuren ipv ook op de weg te letten zoals ze anderen altijd aangeven
moest wel lachen dat die golf rijder wat rondjes om de auto's reed en overal langs ging/kwam
twas idd net Benny Hill
net als deze ook af en toe rondjes om rijd
incl benny hill
wel aardig wat slordigheden/paniek, die politie auto bij de brug ging helemaal lekker, redelijk gang en ineens
boem is ho, keek natuurlijk opzij naar het gebeuren ipv ook op de weg te letten zoals ze anderen altijd aangeven

moest wel lachen dat die golf rijder wat rondjes om de auto's reed en overal langs ging/kwam

twas idd net Benny Hill
net als deze ook af en toe rondjes om rijd

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Inderdaad. Beste mensen daar niet van...En dan die gehaktbal die z'n kar op die brug aan gort rijdt. Wat voor hyperpaniekreactie om nik is dat nu weer?Arthur schreef:@JP: Oer...?![]()
Aan het eind geven die twee agenten elkaar een hand en schouderklopje...Jezus man, compleet uit de hand gelopen dit!
Ze moeten meer oefenen en veel meer Dukes of Hazzard en Starsky & Hutch kijken:)
Vraag: Die Golf was hun al opgevallen en die gast had 'n psychose etc, maar stel dat de politie NIET met man en macht achter 'm aan was gegaan, wat was er dan gebeurd? Je gaat me niet vertellen dat hij dan 'meer' schade had gereden, want hij reed nogal 'goed' in deze situatie(iig beter dan die prutsers van de hermandad), alles relatief natuurlijk.
?

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Oh ja, bij 1:38 en verder duikt in in dat trottoir gat rechts naast die bouwkeet ofzo. Da's (sorry dat ik 't zeg) toch 'n klasse actie van die Golfgast in dit hele achtervolgingsverhaal, de non actie die daar op volgt: de politiecamera auto met bestuurder die stopt en niks doet terwijl bijrijder schreeuwt dat hij daar ook langs moet..
...Ik zou zeggen, die bestuurder agent mag zich wel eens achter z'n oren krabben.
Ook een punt waar het totaal mis ging...
...Ik zou zeggen, die bestuurder agent mag zich wel eens achter z'n oren krabben.
- Elmar
De brug waar de politie auto zich vast rijdt in Vreeswijk is erg smal.
https://www.google.nl/maps/place/3433+V ... !1e1?hl=nl
Foto is van juni, zou het rechter paaltje geraakt zijn?
https://www.google.nl/maps/place/3433+V ... !1e1?hl=nl
Foto is van juni, zou het rechter paaltje geraakt zijn?

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Robin schreef:Oh ja, bij 1:38 en verder duikt in in dat trottoir gat rechts naast die bouwkeet ofzo. Da's (sorry dat ik 't zeg) toch 'n klasse actie van die Golfgast in dit hele achtervolgingsverhaal, de non actie die daar op volgt: de politiecamera auto met bestuurder die stopt en niks doet terwijl bijrijder schreeuwt dat hij daar ook langs moet..
Als je in hogere sferen zit, zie je gewoon meer mogelijkheden............blijkt maar weer

- GTRene
hier die bewuste politie auto op de brug, vol adrenaline waarschijnlijk 

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1339041 ... dolle.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1339041 ... dolle.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Luco
Vanachter het toetsenbord hebben we hier allemaal superrijders
Helaas is het in werkelijkheid wel anders

- dvh
Waarschijnlijk dit. En van gekheid niet meer weten wat ze doen.vol adrenaline
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Als ik Rene goed lees, dan zit de brug vol adrenaline............tja het is nogal schokkend idd, zo`n politie kar tegen je tampeloeres..........ik zou d`r ook een adrenaline shock van krijgen 
Zal wel weer schuivend over de voorwielen zijn gegaan met max ingedraaid stuur..........

Zal wel weer schuivend over de voorwielen zijn gegaan met max ingedraaid stuur..........

-
Ik geef ook aan dat ik het niet gek vind tijdens de actie. Adrenaline zal ook een rol spelen. Maar dat doet niets af aan het feit dat het er knullig uitziet natuurlijk. Die mensen worden hier toch voor opgeleid? Als dit dan het resultaat is....Luco schreef:Vanachter het toetsenbord hebben we hier allemaal superrijders![]()
- Luco
Achteraf ziet elke fout er knullig uit, ben benieuwd hoe de mensen die zoveel commentaar erop hebben het zelf beter gedaan zouden hebben op dat moment.Eric Z schreef:Ik geef ook aan dat ik het niet gek vind tijdens de actie. Adrenaline zal ook een rol spelen. Maar dat doet niets af aan het feit dat het er knullig uitziet natuurlijk. Die mensen worden hier toch voor opgeleid? Als dit dan het resultaat is....Luco schreef:Vanachter het toetsenbord hebben we hier allemaal superrijders![]()