LOL op de parking
- Dennis Cavallino
- Stéphane
Tjezus
Ruimtelijk inzicht van een geit met 1 oog. En dan nog gewoon wegrijden ook.
Doet mij denken aan een voorval van een jaar of 5 geleden. Ik stap in mijn auto op een parkeerplaats. Doe rustig de gordel om en ondertussen zie ik een Renault Kangoo vol verbazing zo ongeveer bij mij de motorkap oprijden. Krakend geluid van metaal en plastic tot op het bot voelbaar.
Nog meer verbazing als diezelfde Kangoo vervolgens doodleuk de parkeerplaats afrijdt. Ik er meteen achteraan gegaan en die Kangoo klemgereden. Eén of andere oudere dame die echt he-le-maal niets ervan gemerkt had, althans ze dacht dat ze een paaltje geraakt had...Ongelofelijk.

Doet mij denken aan een voorval van een jaar of 5 geleden. Ik stap in mijn auto op een parkeerplaats. Doe rustig de gordel om en ondertussen zie ik een Renault Kangoo vol verbazing zo ongeveer bij mij de motorkap oprijden. Krakend geluid van metaal en plastic tot op het bot voelbaar.
Nog meer verbazing als diezelfde Kangoo vervolgens doodleuk de parkeerplaats afrijdt. Ik er meteen achteraan gegaan en die Kangoo klemgereden. Eén of andere oudere dame die echt he-le-maal niets ervan gemerkt had, althans ze dacht dat ze een paaltje geraakt had...Ongelofelijk.
-
-
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Tja... zo had ik afgelopen jaar ook zo'n geintje. Had bij de supermarkt m'n (toen nog) blauwe Vectra geparkeerd staan, kom teruglopen en zie een zilveren Astra erg moeilijk doen om naast mij in te parkeren. Oh ow... die kon m'n auto wel eens geraakt hebben. Ja hoor, paar dikke krassen langs de zijkant. Ze (het kon ook niet anders natuurlijk, dat het een ze was) parkeert alsnog (scheef) in, stapt uit en wil weglopen. Hey.... wacht es ff.... volgens mij heb je m'n auto geraakt zojuist. Ik? Nee hoor, ook niks gemerkt. Nou dame, die blauwe strepen op je voorbumper komen vast niet van de smurfen. Uhhhh.... tja... misschien heb ik je dan toch wel geraakt.
Heb echt niks gemerkt hoor. :!:
En het 'mooiste' van alles: Tja...ehh... het is de auto van m'n ouders en dit was vandaag al de 2e aanrijding.
maar verder was het wel een lekker wijf dus kon ook niet echt boos worden

En het 'mooiste' van alles: Tja...ehh... het is de auto van m'n ouders en dit was vandaag al de 2e aanrijding.

maar verder was het wel een lekker wijf dus kon ook niet echt boos worden

- Macboy