Pebble Time Steel Gunmetal Black Kickstarter edition

Zolder leeggeruimd? Tweedehands bankstel dumpen? Computer/hardware en antieke platenspelers? Alles wat niks met auto's te maken heeft, kun je hier aanbieden.
Plaats reactie
Jotwoo

Pebble Time Steel Gunmetal Black Kickstarter edition

Bericht door Jotwoo » 25 nov 2015, 11:47

Lang op gewacht tijdens de Kickstarter actie, maar na een paar maanden gebruik toch niet iets voor mij. In gebruikte maar goede staat: een Pebble Time Steel Gunmetal kickstarter edition.

Met:
- Leren bandje (op foto)
- Stalen band (1 week gebruikt, foto kan ik maken voor de geïnteresseerden)
- Doosjes
- Lader

Werkt top samen met Android, replyen op berichten met spraak, etc. Met iPhone iets minder functionaliteit, vooral lezen. Ik heb mijn iPhone 6 (prive) en Galaxy S6 Android er tegelijk aan gekoppeld, dus dat kan gewoon in tegenstelling tot andere berichten op fora etc.

Een paar minimale gebruikerssporen als je goed kijkt, maar hij ziet er overall als nieuw uit. Geen krassen op het scherm! Bij het leren bandje zie je wel dat hij wat gedragen is.

Voor de verdere specs: http://www.smartwatchshop.nl/product/57 ... black.html" onclick="window.open(this.href);return false;

En uiteraard veel info op Tweakers en andere sites.

DF Prijs: € 225,-
(nog niet op Marktplaats omdat ik geen zin heb in het bijbehorende gez#*k, maar daar gaat hij eventueel later nog op als hij niet verkocht wordt)

Afbeelding

Afbeelding

HJ2

Re: Pebble Time Steel Gunmetal Black Kickstarter edition

Bericht door HJ2 » 08 mar 2016, 21:59

Leuk ding!
Maar nog f doorsparen...

Plaats reactie