Nette 2012 Piaggio Zip 4t snor snorscooter 25km

Zolder leeggeruimd? Tweedehands bankstel dumpen? Computer/hardware en antieke platenspelers? Alles wat niks met auto's te maken heeft, kun je hier aanbieden.
Gesloten
THE MUD

Nette 2012 Piaggio Zip 4t snor snorscooter 25km

Bericht door THE MUD » 20 sep 2015, 21:14

Onderstaande tekst heb ik letterlijk even van MP gekopieerd. Het betreft hier mijn tijdelijke "crisis cabrio" waarop ik mij afgelopen maanden dagelijks heb verplaatst. Omdat ik afgelopen donderdag weer een autotje (van een DF'er) heb overgenomen mag de "crisis cabrio" naar een nieuw liefhebbend baasje/tehuis.

KM-Stand: 7400
Prijs: € 995,-
MP-Linkje: http://link.marktplaats.nl/m965543521" onclick="window.open(this.href);return false;

Beste gegadigde,

Hierbij bied ik mijn 2012 Piaggio Zip snorscooter te koop. Het is een net exemplaar dat ik momenteel nog dagelijks gebruik. Wegens een gewijzigde vervoersbehoefte (o.a. lange afstanden) zoek ik iets anders.

De scooter is voorzien van het betrouwbare Piaggio Vespa 4takt motorblok. Deze zijn erg betrouwbaar, gaan lang mee, lopen rustig en erg zuinig. Ik haal in de praktijk een verbruik van +/- 40km op 1 liter benzine.

Ik gebruik de scooter nog dagelijks voor o.a. woon-werk en stadsverkeer. Ideaal van deur tot deur, geen last van files, je hoeft geen parkeervak te zoeken, geen parkeergeld te betalen en lekker zuinig. Er is ruimte voor bagage onder het zadel en de treeplank is vlak + voorzien van een tassenhaak dus hier kan een grotere tas prima op staan. Ook is er nog een handig dashboardkastje aanwezig. Het is een compact en lekker wendbaar model. Lekker makkelijk overal tussendoor sturen en makkelijk te keren zonder enorme draaicirkel. Ik ben zelf 1.80m maar als je bijvoorbeeld 2 meter bent vrees ik dat deze scooter te klein zal zijn.

Het is een snorscooter dus je hoeft geen helm op te doen. Goed voor het behoud van je kapsel + makkelijk als je onverwacht een passagier meeneemt en niet standaard een 2e helm op zak hebt. Met een snorscooter moet je op het fietspad rijden en het zijn natuurlijk geen snelheidsmonsters. Als je een zwaar opgevoerde en afgetrapte scooter zoekt die 80km/h rijdt en snel optrekt dan is dit niet wat je zoekt.

Extra's:
- Buzetti zijstandaard (normale middenbok zit er ook nog op)
- Kleine chromen F1 spiegel
- Piaggio Zip SP spoiler/handgreep. Deze is een stuk groter dan de standaard handgreep waardoor een passagier zich beter kan vasthouden en waardoor je de scooter beter kunt vastpakken en keren in de schuur.

Wat krijgt u erbij?:
- Originele contactsleutel + reservesleutel
- Originele spiegel
- Originele spoiler/handgreep

Onderhoud:
Recentelijk is deze snorzip voorzien van een nieuwe achterband, nieuwe bougie en nieuwe schokdemper.

Reacties:
Gelieve alleen te reageren indien u serieus geïnteresseerd bent. Mailtjes als "Voor € 800,- kom ik hem vandaag nog halen." hebben absoluut geen zin. Voor dat geld koop je een ouder, afgetrapt en versleuteld exemplaar. Dan houd ik de snorzip gewoon zelf erbij. Het is een handig en goedkoop vervoermiddel en hij komt vaak genoeg van pas. Een serieuze geïnteresseerde is uiteraard van harte welkom voor een bezichtiging op afspraak. Een serieuze gegadigde neemt de moeite om te bellen of mailen dus daarom heb ik de optie "bieden" uitgeschakeld.

Met vriendelijk groet,

Stefan

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

THE MUD

Re: Nette 2012 Piaggio Zip 4t snor snorscooter 25km

Bericht door THE MUD » 24 sep 2015, 05:55

En deze mag ook op slot. Staat binnenkort in de showroom van een scooterzaak in Alkmaar. :thumbup:

Gesloten