http://www.porschecentrumgelderland.nl/ ... %2F1880321" onclick="window.open(this.href);return false;
Of je even € 569.900 neer wil leggen....

dvh schreef:Komt door DF. Alles wat je aanklikt veranderd in BMW.
Quoted for goodness.dvh schreef:Komt door DF. Alles wat je aanklikt veranderd in BMW.
Zag dat een witte Carrera GT voor Euro 550K verkocht werd. Hier in NL staan ze voor 1,1 a 1,2 om maar een idee te geven.Joop schreef:Staat er al eventjes...
...wel een hele dikke prijs. Blijkbaar kan hij dat er voor vragen, maar is wel knap gortig (zoals op dit moment het gehele prijspeil qua 911'jes)
Gisteren in London op de RM Auction is een vergelijkbare auto voor onder 300.000eu afgehamerd; dat lijkt me een reëlere prijs dan deze 5,5 ton.
Overigens alle Porsche gisteren flink lager dan de prijzen die je links en rechts ziet (in NL, D, etc). Minimaal factor 1,5-2 lager dan de aanbiedingsprijzen.
De Nederlandse bubbel?Overigens alle Porsche gisteren flink lager dan de prijzen die je links en rechts ziet (in NL, D, etc). Minimaal factor 1,5-2 lager dan de aanbiedingsprijzen.
idd, meer zou ik er niet voor over hebbenKnot schreef:Die Sierra... leuk, maar de gemiddelde DF'er zou er (als ie niet doorverkocht mocht worden) misschien 10k voor geven.
Die heb ik ook voorbij zien komen idd. Om maar extra te onderstrepen dat de prijzen echt alle kanten uit vliegen. Bij AutoLeitner en Gina Classics staan ze de C GT's idd voor tegen en over het miljoen.Tristan schreef:Zag dat een witte Carrera GT voor Euro 550K verkocht werd. Hier in NL staan ze voor 1,1 a 1,2 om maar een idee te geven.Joop schreef:Staat er al eventjes...
...wel een hele dikke prijs. Blijkbaar kan hij dat er voor vragen, maar is wel knap gortig (zoals op dit moment het gehele prijspeil qua 911'jes)
Gisteren in London op de RM Auction is een vergelijkbare auto voor onder 300.000eu afgehamerd; dat lijkt me een reëlere prijs dan deze 5,5 ton.
Overigens alle Porsche gisteren flink lager dan de prijzen die je links en rechts ziet (in NL, D, etc). Minimaal factor 1,5-2 lager dan de aanbiedingsprijzen.
Gebruikers op dit forum: Kadett en 1 gast