Ik heb een technische vraag over mijn bmw e87
Ik heb 6 weken geleden benzine in mijn auto gegooid in plaats van diesel

4x injectoren (gebruikt)
1x rail
2x brandstofpomp tank
1x brandstofpomp commenrail
4x injectordrukleiding
1x drukleiding hoge druk pomp
1x lekolieleiding
1x klependekselpakking
1x brandstoffilter
4x brandplaatjes
1x oliefilter
1x leidingfilter
5,2 liter olie
en nog wat brandstof en 27,5 uur
software overschreven voor extra vermogen - [gratis volgens factuur]
Dit alles voor €5.424,31

Vond ik niet bepaald veel goedkoper dan de BMW dealer maar vooruit ik was netjes geholpen en gunde het ze dus zonder mokken gebukt en betaaldt.
toen hij klaar was en opgehaald sprong de auto boven de 180km per uur in de noodloop en kwam er bij optrekken vanuit stilstand een keiharde rammel uit de auto en werkte de handrem niet. dus ik had een nieuwe afspraak gemaakt om dat te verhelpen 5 dagen later, de dag voor mijn vakantie en er werd mij verzekerd dat het niks ernstigs was en ik gewoon die 5 dagen door kon rijden en dat het allemaal gemaakt kon worden en ik gewoon op vakantie kon!!!
5 dagen later:
Ze kregen toen blijkbaar de handrem niet aan de praat, dit bleek uiteindelijk een servicemodus? te zijn die ze na veel zoeken en heen en weer rennen tussen mijn auto en de computer, trekken en duwen gevonden hadden. Ze zagen toen ook tot mijn verbazing dat opeens die kleppendekselpakking lekte. En dit kon onder geen beding door hun komen want daar waren ze nooit bij in de buurt geweest met de vorige reparatie. Ik heb dit dus met spoed voor mijn vakantie laten maken want wilde die avond weg!
(Ik lees net

met spoed gemaakt. Maar ik rijd weg om 9 uur / half 10 bij de garage en merk dat de auto nog steeds zwaar rammelde bij optrekken vanuit stilstand . ik ben hiermee toch naar Noorwegen gereden

En rijden deed hij niet meer!
Nu is de vraag, kan het een met het ander te maken hebben? en wat denken jullie dat het is? want mijn auto staat nu al 7 dagen bij de garage en krijg zwaar het idee dat ze niet weten wat het is en niet weten waar ze mee bezig zijn. ik krijg geen informatie, op berichtjes wordt vaag gereageerd, ze zeggen eindtrappen computer? dan weer geen computer dan weer kortsluiting en nu alweer twee werkdagen zeggen ze niks meer tegen mij?!?!
ik heb er heel erg ziek van want heb inmiddels al € 6000,- achtergelaten en € 500 in voorschot voor eventuele kosten voor het sleepbedrijf (die er niet waren) en dat ze niet gezegd hebben/aangeboden om terug te geven (is niet normaal!! in mijn ogen)
ik zit met mijn handen in het haar en weet niet meer wat het betekend, heb gewoon te weinig kennis.
En als ik al zie dat ze met droge ogen twee keer hetzelfde (de kleppendekselpakking) factureren..... dan weet ik het ook niet meer....