(Bijna-)klassieker als belegging
- Erik2
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:20
- Locatie: Breda
(Bijna-)klassieker als belegging
Geld op de bank of in aandelen/obligaties zijn de meest voorkomende beleggingen. Maar, daar kan je verder niets mee.
Een auto kan je in ieder geval naar kijken, in zitten, over ouwehoeren en een paar keer per jaar mee rijden, zonder dat de waarde enorm daalt.
Is het slim om een (bijna-)klassieker te kopen als belegging, en zo ja wat zijn de beste (bijna-)klassiekers? Ben benieuwd naar jullie meningen.
Een auto kan je in ieder geval naar kijken, in zitten, over ouwehoeren en een paar keer per jaar mee rijden, zonder dat de waarde enorm daalt.
Is het slim om een (bijna-)klassieker te kopen als belegging, en zo ja wat zijn de beste (bijna-)klassiekers? Ben benieuwd naar jullie meningen.
-
- Berichten: 22251
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Als je een klassieker wilt gebruiken, dan kost het ook onderhoud. Zelfs al zou je em stil laten staan, dan komt er een stukje onderhoud bij kijken om em in goede staat te houden.
Verder moet je het ook nog kwijt zien te raken. Maargoed, ik ben niet zo thuis in de klassiekermarkt, maar zonder kopers kun je alsnog weinig natuurlijk
Verder moet je het ook nog kwijt zien te raken. Maargoed, ik ben niet zo thuis in de klassiekermarkt, maar zonder kopers kun je alsnog weinig natuurlijk

- Nutkees
- Berichten: 4293
- Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
- Auto: Dodge Viper
- Locatie: Middenmeer
destijds waren de willy jeeps erg goede auto's die veel meer waard zijn geworden binnen een paar jaar.
Zelf had ik een Ford Mutt jeep van het amerikaanse leger. Gekocht voor 10.500 GULDEN en nu verkocht voor 8.000 EURO en dan heb ik de aanhanger nog staan t.w.v 800 euro..
Kortom een leuke stijging van de waarde en de aut is zelfs naar Italie gebracht, naar de nieuwe eigenaar. Onderhoud was trouwens nihill.
Zelf had ik een Ford Mutt jeep van het amerikaanse leger. Gekocht voor 10.500 GULDEN en nu verkocht voor 8.000 EURO en dan heb ik de aanhanger nog staan t.w.v 800 euro..
Kortom een leuke stijging van de waarde en de aut is zelfs naar Italie gebracht, naar de nieuwe eigenaar. Onderhoud was trouwens nihill.

- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Het valt of staat ook heel erg met je eigen budget.
En of je met zo'n auto wilt gaan rijden.
Een goede stallingsruimte kost ook veel geld. Want:
- liefst verwarmd, geisoleerd en goed geventileerd
- bij zeldzame auto's wil je een alarmsysteem
Stallen kost zelf ook geld, want je moet een auto prepareren voor lange tijd stilstand. Andere olie, auto op bokken, of op extra set wielen/oude banden (zodat de goede banden niet achteruit gaan in kwaliteit).
Veel mensen komen er na jarenlange stalling achter dat hun auto toch nog is gaan roesten. Je moet zo'n auto echt droog naar binnenrijden, niet binnen laten opdrogen. Molton dekens e.d. mag je nooit over de lak leggen, dat heeft electronische aantrekkingskracht op het staal en zorgt voor statische werking, waardoor de lak alsnog slecht wordt.
En als je goed belegt, gok je niet op één model, maar op meerdere.
Ik heb het idee dat auto's van het merk Minerva (Belgische Rolls Royce achtige auto's, tevens Jeeps e.d.) op dit moment erg ondergewaardeerd zijn. Je koopt exemplaren, vergelijkbaar met de duurste Rollsen uit de jaren '20 voor <50k. Ik weet zeker dat er ergens schare liefhebbers gaan ontstaan die hier het drievoudige voor gaan betalen over 20 jaar.
Met beleggen valt of staat alles natuurlijk met een zo laag mogelijk instap (ligt soms iets genuanceerder, ok).
Originaliteit wordt beloond.
Auto's die flink in waarde blijven stijgen, zijn auto's met een historische waarde. Pace cars, auto's van bekende sterren/coureurs/staatshoofden, filmauto's etc. Vaak wordt de waarde ook nog bepaald door de huidige eigenaar. Een auto van Jay Leno is per definitie meer waard dan een zelfde auto van Jan Janssen, om maar iets te verzinnen. Als de huidige eigenaar bekend staat als iemand die veel aandacht besteedt aan zijn wagenpark, dan is dat gunstig.
Ondergewaardeerde auto's zijn op dit moment:
- speciale uitvoeringen van de Porsche 924 (Martini, (924 S) Le Mans etc.)
http://www.conceptcarz.com/vehicle/z9955/default.aspx
- Ferrari 308 GT/4 (Dino)
- Ferrari 365 GT/4
[img:780:490]http://www.smartclassics.com/filer_mapp ... 5_GTC4.jpg[/img]
Ze zullen altijd ondergewaardeerd blijven, omdat er maar een beperkt aantal liefhebbers voor zijn. Díe paar liefhebbers zullen er echter altijd de knip voor willen trekken.
Standaard modellen zullen imho nooit veel in prijs zullen stijgen. Of het moeten standaard al hele bijzondere/zeldzame auto's zijn.
En of je met zo'n auto wilt gaan rijden.
Een goede stallingsruimte kost ook veel geld. Want:
- liefst verwarmd, geisoleerd en goed geventileerd
- bij zeldzame auto's wil je een alarmsysteem
Stallen kost zelf ook geld, want je moet een auto prepareren voor lange tijd stilstand. Andere olie, auto op bokken, of op extra set wielen/oude banden (zodat de goede banden niet achteruit gaan in kwaliteit).
Veel mensen komen er na jarenlange stalling achter dat hun auto toch nog is gaan roesten. Je moet zo'n auto echt droog naar binnenrijden, niet binnen laten opdrogen. Molton dekens e.d. mag je nooit over de lak leggen, dat heeft electronische aantrekkingskracht op het staal en zorgt voor statische werking, waardoor de lak alsnog slecht wordt.
En als je goed belegt, gok je niet op één model, maar op meerdere.
Ik heb het idee dat auto's van het merk Minerva (Belgische Rolls Royce achtige auto's, tevens Jeeps e.d.) op dit moment erg ondergewaardeerd zijn. Je koopt exemplaren, vergelijkbaar met de duurste Rollsen uit de jaren '20 voor <50k. Ik weet zeker dat er ergens schare liefhebbers gaan ontstaan die hier het drievoudige voor gaan betalen over 20 jaar.
Met beleggen valt of staat alles natuurlijk met een zo laag mogelijk instap (ligt soms iets genuanceerder, ok).
Originaliteit wordt beloond.
Auto's die flink in waarde blijven stijgen, zijn auto's met een historische waarde. Pace cars, auto's van bekende sterren/coureurs/staatshoofden, filmauto's etc. Vaak wordt de waarde ook nog bepaald door de huidige eigenaar. Een auto van Jay Leno is per definitie meer waard dan een zelfde auto van Jan Janssen, om maar iets te verzinnen. Als de huidige eigenaar bekend staat als iemand die veel aandacht besteedt aan zijn wagenpark, dan is dat gunstig.
Ondergewaardeerde auto's zijn op dit moment:
- speciale uitvoeringen van de Porsche 924 (Martini, (924 S) Le Mans etc.)
http://www.conceptcarz.com/vehicle/z9955/default.aspx
- Ferrari 308 GT/4 (Dino)
- Ferrari 365 GT/4
[img:780:490]http://www.smartclassics.com/filer_mapp ... 5_GTC4.jpg[/img]
Ze zullen altijd ondergewaardeerd blijven, omdat er maar een beperkt aantal liefhebbers voor zijn. Díe paar liefhebbers zullen er echter altijd de knip voor willen trekken.
Standaard modellen zullen imho nooit veel in prijs zullen stijgen. Of het moeten standaard al hele bijzondere/zeldzame auto's zijn.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Ow en koop geen auto waar er 10000-en van gebouwd zijn. Een oude Audi TT bijvoorbeeld, wordt heel snel afgeschreven op dit moment. Er zijn er teveel van gebouwd en het nieuwe model gaat goed scoren.
Echter, je komt ooit op een punt dat de bodem is bereikt, dan is het gaaf om de markt een exemplaar aan te bieden met een lage km-stand, perfecte staat etc. Tot die tijd is het geld wegsmijten.
Een Audi RS2 zit op dit moment, net als een E30 M3 al op een stabiele bodemprijs. Originaliteit + zeldzame uitvoering en lage km-stand scoren goed voor de vraagprijs. Dat soort situaties moet je hebben. Maar veel ga je er niet aan verdienen, tenzij je hem voor een spotprijs kunt kopen.
Echter, je komt ooit op een punt dat de bodem is bereikt, dan is het gaaf om de markt een exemplaar aan te bieden met een lage km-stand, perfecte staat etc. Tot die tijd is het geld wegsmijten.
Een Audi RS2 zit op dit moment, net als een E30 M3 al op een stabiele bodemprijs. Originaliteit + zeldzame uitvoering en lage km-stand scoren goed voor de vraagprijs. Dat soort situaties moet je hebben. Maar veel ga je er niet aan verdienen, tenzij je hem voor een spotprijs kunt kopen.
-
- Berichten: 55082
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
ik zou 't niet doen, of je had een Macca moeten kopen, nieuw in 1994 ofzo(en verdere dure voorbeelden)
Alhoewel...
M'n pa kocht in 1981 van een kennis een Jaguar MkII(Inspector Morse model) 3.4 in beige met rood leder met 4 bak + overdrive in 'goede staat' voor zover een oude Jag in goede staat kon zijn.
Ik was 11 en gek op dat ding, mooier werden(en worden eigenlijk) 4 deurs auto's niet.
Hij betaalde er 5000 gulden voor meende ik.
De oldtimer/klassiekergekte van 10(?) jaren later was er nog niet, niemand zat op dat ding te wachten. Pa had ALLEEN ZONDAGS met
MOOI WEER tijd om erin te karren, maar ze hadden een grote tuin, die ging voor. Ding stond te 'rotten' bij wijze van in de GARAGE. Ik had nog geen rijbewijs... was nog maar 11...
De onhandigheid en het passen op dat ding brengt veel geduld, gestress merkte ik aan pa.
Hij verkocht 'm na een jaar ofzo, voor 6000,- gulden.
DAT was wel mooi idd.
Maar het ding was 10 jaar later zeker 25000 gulden waard geweest.
As is verbrande turf.
Alhoewel...
M'n pa kocht in 1981 van een kennis een Jaguar MkII(Inspector Morse model) 3.4 in beige met rood leder met 4 bak + overdrive in 'goede staat' voor zover een oude Jag in goede staat kon zijn.
Ik was 11 en gek op dat ding, mooier werden(en worden eigenlijk) 4 deurs auto's niet.
Hij betaalde er 5000 gulden voor meende ik.
De oldtimer/klassiekergekte van 10(?) jaren later was er nog niet, niemand zat op dat ding te wachten. Pa had ALLEEN ZONDAGS met
MOOI WEER tijd om erin te karren, maar ze hadden een grote tuin, die ging voor. Ding stond te 'rotten' bij wijze van in de GARAGE. Ik had nog geen rijbewijs... was nog maar 11...

De onhandigheid en het passen op dat ding brengt veel geduld, gestress merkte ik aan pa.
Hij verkocht 'm na een jaar ofzo, voor 6000,- gulden.
DAT was wel mooi idd.
Maar het ding was 10 jaar later zeker 25000 gulden waard geweest.
As is verbrande turf.

-
- Berichten: 5498
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Ik zou er niet aan beginnen.
Als je een oude italiaan koopt voor een kleine 100.000 euro met de verwachting dat je hem over 10 jaar voor 150.000 kan verkopen zou je dus een theoretische jaarlijkse ''winst'' van 5% op het aankoopbedrag van 100.000 euro realiseren.
Ik zou dan eerder voor vastgoed opteren. Voor 100.000 Euro + het bijspringen van de bank kan je al snel een leuk pandje aanschaffen. Als je dan met een 10 jarig huurcontract werkt is de kans groot dat je ook die 5% pakt, maar mogelijk nog wat hoger. Daarbij komt dat je in die 10 jaar je het pand aflost, dus zit je aan het eind van de rit met een pand wat voor een groter deel van jezelf is. Er van uitgaande dat de huizenmarkt blijft stijgen en niet in elkaar klapt zal je aan het eind van de gehele rit zo maar een procent of 2 meer kunnen realiseren.
( of heb ik het fout, Dennis?)
Als je een oude italiaan koopt voor een kleine 100.000 euro met de verwachting dat je hem over 10 jaar voor 150.000 kan verkopen zou je dus een theoretische jaarlijkse ''winst'' van 5% op het aankoopbedrag van 100.000 euro realiseren.
Ik zou dan eerder voor vastgoed opteren. Voor 100.000 Euro + het bijspringen van de bank kan je al snel een leuk pandje aanschaffen. Als je dan met een 10 jarig huurcontract werkt is de kans groot dat je ook die 5% pakt, maar mogelijk nog wat hoger. Daarbij komt dat je in die 10 jaar je het pand aflost, dus zit je aan het eind van de rit met een pand wat voor een groter deel van jezelf is. Er van uitgaande dat de huizenmarkt blijft stijgen en niet in elkaar klapt zal je aan het eind van de gehele rit zo maar een procent of 2 meer kunnen realiseren.
( of heb ik het fout, Dennis?)
-
- Berichten: 745
- Lid geworden op: 25 sep 2006, 17:31
- Auto: M2
- Locatie: Delft
Helaas is de 993 RS al niet meer te betalen. Goede exemplaren met weinig kms gaan in Duitsland weg voor rond de ton. Voor iets meer geld heb je daar een nieuwe GT3. Ik wist het wel als ik moest kiezen.
De 964RS met redelijk weinig kms kan je voor rond de 55000 kopen. Ik denk dat als je (bijna) gratiis kan rijden als je nu zo'n auto koopt. Over een paar jaar kosten die dingen ook een ton. De 964 zal wel iets langer op zich laten wachten door de grotere productieaantallen. Ze worden echter in rap tempo afgeschreven.
Verder zijn er idd weinig auto's die meer opbrengen na aanschaf. Zelfs nieuwe supercars kelderen alleen nog maar.
Er was toch ooit zo'n tijd(ver voor mijn tijd) dat men voor speciale Ferrari's tientallen miljoenen betaalde?
Mvg. Obbe
De 964RS met redelijk weinig kms kan je voor rond de 55000 kopen. Ik denk dat als je (bijna) gratiis kan rijden als je nu zo'n auto koopt. Over een paar jaar kosten die dingen ook een ton. De 964 zal wel iets langer op zich laten wachten door de grotere productieaantallen. Ze worden echter in rap tempo afgeschreven.
Verder zijn er idd weinig auto's die meer opbrengen na aanschaf. Zelfs nieuwe supercars kelderen alleen nog maar.
Er was toch ooit zo'n tijd(ver voor mijn tijd) dat men voor speciale Ferrari's tientallen miljoenen betaalde?
Mvg. Obbe
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
@Hugo: Helemaal mee eens. Je rendement hangt ook af van je strategie met vastgoed natuurlijk. En of je er een sociaal elemement aan vast hangt (marktconforme huur middels puntenstelsel, of liberale verhuurprijs). Als je eenmaal begint ga je met vastgoed over 10 jaar niet opeens stoppen. Mijn ervaring is dat iedereen dan alleen maar meer heeft gekocht/geruild.
Ik vind dat beleggen ook te maken heeft met combinatie van:
- Aandelen/obligaties beursgenoteerde bedrijven of (startende) bedrijfjes
- Vastgoed (evt. middels aandelen of andere investerings constructies zodat je niet zelf actief bent met aankoop, exploitatie etc.)
- Kunst, verzamelingen
- Auto's (maar dan idd niet om woekerwinsten te maken).
Voor iedere belegging geldt volgens mij: Hoe actiever je ermee omgaat, hoe meer je op korte termijn kunt scoren. In het geval van auto's word je dan al snel een handelaar.
Ik heb mijn klassieke Mercedes ooit gekocht voor 1250 euro en verkocht voor 3250. Maar die heb ik dan ook niet lang gehouden.
Een Astra GSI kocht ik voor 1500 euro, nog voor ik hem had gekocht, verkocht ik hem voor 3750 (ik weet die prijzen niet zo goed meer). Is dat dan een belegging? Nee, dat is gewoon handel.
Ik vind dat beleggen ook te maken heeft met combinatie van:
- Aandelen/obligaties beursgenoteerde bedrijven of (startende) bedrijfjes
- Vastgoed (evt. middels aandelen of andere investerings constructies zodat je niet zelf actief bent met aankoop, exploitatie etc.)
- Kunst, verzamelingen
- Auto's (maar dan idd niet om woekerwinsten te maken).
Voor iedere belegging geldt volgens mij: Hoe actiever je ermee omgaat, hoe meer je op korte termijn kunt scoren. In het geval van auto's word je dan al snel een handelaar.

Ik heb mijn klassieke Mercedes ooit gekocht voor 1250 euro en verkocht voor 3250. Maar die heb ik dan ook niet lang gehouden.
Een Astra GSI kocht ik voor 1500 euro, nog voor ik hem had gekocht, verkocht ik hem voor 3750 (ik weet die prijzen niet zo goed meer). Is dat dan een belegging? Nee, dat is gewoon handel.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
@Obbe: dat betrof o.a. een '63 GTO. Daar zijn er zo weinig van en er was al jaren geen aanbod meer geweest, dat ze idd voor vele miljoenen verkocht werden. Daarna kwam er een hype, veel mensen gingen opeens Ferrari's uit die tijd verkopen. Daardoor kelderde heel die markt weer.
Nogmaals, je moet strategie ontwikkelen, net als bij alle andere beleggingen.
Lees anders eerst wat boeken van bekende beleggers en boeken over (semi)klassiekers.
Daarnaast vind ik altijd dat je iets moet kopen waar je volledig achter staat. Dus koop geen klassieke Lada als je NIETS met oostblok/russische auto's hebt. Klinkt logisch, maar veel mensen wedden weleens op het verkeerde paard, omdat 'de buurman' dat bijv. ook doet.
Nogmaals, je moet strategie ontwikkelen, net als bij alle andere beleggingen.

Lees anders eerst wat boeken van bekende beleggers en boeken over (semi)klassiekers.
Daarnaast vind ik altijd dat je iets moet kopen waar je volledig achter staat. Dus koop geen klassieke Lada als je NIETS met oostblok/russische auto's hebt. Klinkt logisch, maar veel mensen wedden weleens op het verkeerde paard, omdat 'de buurman' dat bijv. ook doet.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Ow ja, auto's waar ik wel mijn geld als belegging op zou willen inzetten zijn Japanse iconen. Mits in originele staat.
Skylines gaan denk ik nog flink in prijs stijgen
Subaru 2 deurs zijn erg zeldzaam
Supra's
NSX (zit nu op de bodem qua prijs denk ik)
Honda Type R's
Er zijn flink wat modellen die hier in Europa nooit geleverd zijn.
In Japan koop je bijvoorbeeld een Skyline R32 GTS-t voor minder 5000 euro in concours staat, voor 2000 euro heb je al een goede gebruikte. Shipping kost je 1000 euro max. Zet zo'n ding hier in een goede stalling, vertroetel hem en ik denk dat ze over 10 - 20 jaar voor bepaalde liefhebbers (uit buitenland) weg gaan voor 10 - 15k. Niet moeilijk doen met RDW, gewoon niet registreren.
Porsches van Obbe zijn ook een goed voorbeeld.
Skylines gaan denk ik nog flink in prijs stijgen
Subaru 2 deurs zijn erg zeldzaam
Supra's
NSX (zit nu op de bodem qua prijs denk ik)
Honda Type R's
Er zijn flink wat modellen die hier in Europa nooit geleverd zijn.
In Japan koop je bijvoorbeeld een Skyline R32 GTS-t voor minder 5000 euro in concours staat, voor 2000 euro heb je al een goede gebruikte. Shipping kost je 1000 euro max. Zet zo'n ding hier in een goede stalling, vertroetel hem en ik denk dat ze over 10 - 20 jaar voor bepaalde liefhebbers (uit buitenland) weg gaan voor 10 - 15k. Niet moeilijk doen met RDW, gewoon niet registreren.
Porsches van Obbe zijn ook een goed voorbeeld.
- Erik2
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:20
- Locatie: Breda
Vanzelfsprekend zou ik niet alleen inzetten op klassieke auto's. Maar een deel van de centen is volgens mij wel leuk. En mocht het handel worden, prima.
Ik heb zelf naar Ferrari's van 20-25 jaar oud zitten kijken. Ben persoonlijk altijd gek geweest van de redelijk populaire 308 GTB/GTS. Ik heb echter geen clou van de potentie van dat model.
Ook Jaguars van die leeftijd zijn wel interessant, maar daar zijn er veel meer van gemaakt. Ook veel meer van gesloopt
En je moet een beetje een goeie uitzoeken, want daar zit ontzettend veel ellende tussen.
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5809&cache=no
Ik heb zelf naar Ferrari's van 20-25 jaar oud zitten kijken. Ben persoonlijk altijd gek geweest van de redelijk populaire 308 GTB/GTS. Ik heb echter geen clou van de potentie van dat model.
Ook Jaguars van die leeftijd zijn wel interessant, maar daar zijn er veel meer van gemaakt. Ook veel meer van gesloopt

En je moet een beetje een goeie uitzoeken, want daar zit ontzettend veel ellende tussen.
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5809&cache=no

- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Jaguar XJR-S is hét model dat je uit die tijd moet hebben.
Kennissen van me hebben er één. Erg gave bak. En de andere 2 in NL ken ik ook. Door zijn zeldzaamheid wel begerenswaardig. Van de XJ-S zijn er echter wel heel veel gebouwd. Veel mensen blijven er een zwak voor hebben.
Vandaag zag ik een oude originele Mercedes (E) AMG, jaren '80 hok. Erg groot en imposant, maar het oogt anno nu ook wel heel erg goedkoop, terwijl het verschrikkelijk dure auto's waren destijds. Bruut geluid uit dikke V8 en 4 vuistdikke (Hulk Hogan) pijpen.
Zou zo'n ding nooooooit kopen, maar er komt een dag dat er een gek fan is van AMG en 5 keer de aankoopprijs betaalt. Gok ik.
Kennissen van me hebben er één. Erg gave bak. En de andere 2 in NL ken ik ook. Door zijn zeldzaamheid wel begerenswaardig. Van de XJ-S zijn er echter wel heel veel gebouwd. Veel mensen blijven er een zwak voor hebben.
Vandaag zag ik een oude originele Mercedes (E) AMG, jaren '80 hok. Erg groot en imposant, maar het oogt anno nu ook wel heel erg goedkoop, terwijl het verschrikkelijk dure auto's waren destijds. Bruut geluid uit dikke V8 en 4 vuistdikke (Hulk Hogan) pijpen.
Zou zo'n ding nooooooit kopen, maar er komt een dag dat er een gek fan is van AMG en 5 keer de aankoopprijs betaalt. Gok ik.

- Paskal
- Berichten: 3796
- Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
- Auto: meerdere
- Locatie: ZO-Brabant
- Joy
- Berichten: 10869
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Dit stond net op gummen: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=2148379
Niet mijn ding, maar als je een originele koopt voor dat geld en hem netjes in een garage stalt, gaat 'ie vast in prijs stijgen. Ooit.
Niet mijn ding, maar als je een originele koopt voor dat geld en hem netjes in een garage stalt, gaat 'ie vast in prijs stijgen. Ooit.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Marc Sierra, Opa en 15 gasten