Mijn naam is Niels, ben getrouwd met Manon, heb drie zoons en...... ik rijd Subaru! Mijn wagenpark bestaat uit een Subaru 2.5 WRX STI, Subaru Impreza GT Turbo en Subaru B9 Tribeca. Helaas samen net niet genoeg voor 1000pk

Mijn WRX STI is mijn troeteldier. Sinds ik de auto nieuw heb gekocht heb ik deze voorzien van een volledig Milltek uitlaatsysteem en diverse Whiteline goodies voor het onderstel. Ook is de auto getuned tot 354pk en 510nm.
Mijn GT Turbo gebruik ik alleen op het circuit. In november 2013 ben ik gestart met een racecursus op het TT Circuit en sindsdien heb ik nog een cursus en nog wat trackdays daar gedaan. Aan de GT is al behoorlijk veel gebeurd: volledig gestript, kuipstoelen, rolkooi, andere turbo, getuned (310pk, 400nm), Whiteline Stage III, Intrax RS onderstel, etc, etc.
Last but not least mijn B9 Tribeca! Niet de sportiefste van het stel (250pk maar weegt 1860kg) maar het is wel een heerlijk relaxte auto! Fijn is ook dat de Tribeca 2 ton mag trekken dus ik kan er mooi de GT mee naar het circuit trekken!
Ik hoop hier mede petrol heads te leren kennen en ook om nieuwe kennis op te doen!
Grtz, Niels