Hi mannen,
Ik rijd met de Viper eigenlijk altijd met de airco aan, nu heb ik gisteren een ritje van een km of 10-15 gemaakt en de airco uitgezet, maar toen ik aankwam lekte de auto evengoed condenswater...
Ik dacht dat het iets anders moest zijn dus heb hem op de brug onderzocht en ik kon duidelijk zien dat het zéker condenswater is van de airco...kan dat of is er iets mis? Zou dit gewoon condens zijn wat er nog in zit en eruit komt nu ik hem goed warm reed?
Normaal rijd ik alleen lange stukken, maar de laatste 2 weken heb ik veel kleine stukjes gehad om de nieuwe uitlaten te monteren en aanpassen...heeft dat ermee te maken?
bedankt
airco condenswater vraagje
-
Re: airco condenswater vraagje
Als de airco niet of nauwelijks wat heeft hoeven doen, zal er ook geen condens ontstaan lijkt me. Blijf er misschien water op de bodemplaat onder het blok/airco staan?
- Rogerb
- Auto: Bmw Z3 Coupe
Ik had bij m'n grand cherokee dit ook daar bleek dat ondanks dat de airco-knop niet stond ingeschakeld de airco wel meedraaide op een lagere voorziening wanneer de temperatuur laag (+- 16/17 stond) ingesteld.
- Roy RS
Rogerb schreef:Ik had bij m'n grand cherokee dit ook daar bleek dat ondanks dat de airco-knop niet stond ingeschakeld de airco wel meedraaide op een lagere voorziening wanneer de temperatuur laag (+- 16/17 stond) ingesteld.
nou dit dacht ik dus te merken, de knop stond uit, maar ik vond de lucht toch wel verrassend fris die eruit kwam!
ik had hem op zijn koudst staan en op de laagste stand...