Probleem!
Vanmiddag viel mijn raam naar beneden toen mijn moeder aan de bestuurderskant het raam open wilde doen.
Uiteraard tijdens haar eerste ritje in mijn auto gebeurde dit ghehe.
Het probleem was me al langer bekend, maar het leek destijds redelijk opgelost nadat ik het portier open had gehaald, het raam zo goed mogelijk terug gedrukt had en er een beetje wd40 tussen had gespoten.
Niet dus, raam trok vanmiddag weer scheef en toen ik het terug wilde duwen viel het raam naar beneden.
Dus zit er denk ik niks anders op als het mechanisme veranderen.
Wie o wie helpt mij uit de brand?
Het gaat om een BMW E36 316i compact uit 99 met elektrische ramen.
Hij staat nu in een hoekje geparkeerd met een vuilniszak als raam dus er zit redelijk wat haast achter.
Ik hoor het graag!
Joey
Met spoed gezocht: raammechanisme BMW E36
-
- witje
Re: Met spoed gezocht: raammechanisme BMW E36
Ik weet niet waar je woont maar bij de Ooyevaar in Blokker staan diverse E36's (ook compact)
hun laatste dagen te slijten.
En anders http://www.dparts.com" onclick="window.open(this.href);return false; (zo te zien genoeg op voorraad, 15-25 euro)
hun laatste dagen te slijten.
En anders http://www.dparts.com" onclick="window.open(this.href);return false; (zo te zien genoeg op voorraad, 15-25 euro)
- Eric-328
Ik heb 2 complete mechanismes liggen wegens ombouw naar Lexaan ruiten. Werken perfect.
Als jij interesse kun je mij een pm sturen.
-
Check je pb!Eric-328 schreef:Ik heb 2 complete mechanismes liggen wegens ombouw naar Lexaan ruiten. Werken perfect.