iemand ervaring/adres voor mirror chrome look poedercoat?
- Roy RS
iemand ervaring/adres voor mirror chrome look poedercoat?
Hi mannen,
ik ben eigenlijk op zoek naar een adres om mijn velgen te laten refurbishen, ze zijn wel goed, maar nieuw is altijd mooier natuurlijk!
Nu is dit schijnbaar lastig, erg duur, of ik heb de verkeerde adressen gevonden. Mijn velgen zijn gepolijst met blanke lak erover.
Nu las ik op de site van de velgenexpert wat over mirror chrome look poedercoat, dit klinkt robuuster dan wat ik heb met dezelfde look, iemand ervaring ermee? Dit kost 350 euro voor 4 wielen en dat klinkt als een prima deal...
ik heb gebeld maar ik kreeg een slecht Nederlands sprekend persoon aan de lijn en ik werd precies niks wijzer, misschien niet het beste adres dus...of alleen een slechte telefoonmeneer?
thanks for tips
ik ben eigenlijk op zoek naar een adres om mijn velgen te laten refurbishen, ze zijn wel goed, maar nieuw is altijd mooier natuurlijk!
Nu is dit schijnbaar lastig, erg duur, of ik heb de verkeerde adressen gevonden. Mijn velgen zijn gepolijst met blanke lak erover.
Nu las ik op de site van de velgenexpert wat over mirror chrome look poedercoat, dit klinkt robuuster dan wat ik heb met dezelfde look, iemand ervaring ermee? Dit kost 350 euro voor 4 wielen en dat klinkt als een prima deal...
ik heb gebeld maar ik kreeg een slecht Nederlands sprekend persoon aan de lijn en ik werd precies niks wijzer, misschien niet het beste adres dus...of alleen een slechte telefoonmeneer?
thanks for tips
- Chris van S.
Re: iemand ervaring/adres voor mirror chrome look poedercoat
http://www.raatsmotorsport.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel net over de grens in Belgie, maar jongens weten serieus waar ze mee bezig staan incl dito apparatuur.
Wel net over de grens in Belgie, maar jongens weten serieus waar ze mee bezig staan incl dito apparatuur.
- MartijnGizmo
Geen ervaring met de betreffende poedercoat, wel met de betreffende toko: heb de velgen van de Twingo van m'n vriendin daar laten coaten in hoogglans zwart, naar volle tevredenheid. Kerel is idd een Pakistani oid, die samen met z'n pa de boel runt. Misschien had je senior aan de lijn?
Resultaat qua zwart (naafkapjes gespoten in dezelfde kleur):

Resultaat qua zwart (naafkapjes gespoten in dezelfde kleur):

- Tim N
Hoogglansverdichten geen idee? behoud iig de originele look, wel iets meer onderhoud maar met de hedendaagse wax of polymeren zeker netjes te houden. En wel echte glans die je niet met poedercoat zult gaan evenaren.
- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Hier ook goede ervaringen bij die zaak heb er 8 STI velgen Goud laten spuiten binnen buiten , ziet er nog steeds heel strak uit !
Met dat mirror chrome look poedercoat heb ik geen ervaring.
Met dat mirror chrome look poedercoat heb ik geen ervaring.
-
Heb een paar jaar geleden de originele velgen van mijn Chrysler 300C laten stralen en poedercoaten in het mirror chrome door een bedrijfje in Asten. Waardeloos gedaan, veel te grof gestraald en na 2 winters bladderde de coating er gewoon weer vanaf rond de centre-caps en ventielen. Dit koste me destijds voor het stralen en coaten 400 euro, als klap op de vuurpijl sloopten zij ook nog eens 3 van de vier ventielen met TPM sensoren (deze moesten verwijderd worden ivm de oven). Kosten ventielen, 75 euro ex btw per stuk bij de stealer. Duur verhaal, ga sindsdien alleen nog maar voor het nat lakken van velgen. Als de velg voor het poedercoaten te grof gestraald word valt er niets meer "strak" te maken, poedercoaten kan alleen maar op blank materiaal.
De naam van het bedrijf heb ik maar niet onthouden, was er helemaal klaar mee............................

De naam van het bedrijf heb ik maar niet onthouden, was er helemaal klaar mee............................

- 328Ti
Straalbedrijfasten.nl?hanske schreef: De naam van het bedrijf heb ik maar niet onthouden, was er helemaal klaar mee............................![]()
- Roy RS
Poedercoat gaat het niet worden, de bedrijven geven aan dat het niet wordt zoals het nu is. Misschien laat ik het wel gewoon zo, echt slecht zijn de wielen niet, of ik laat ze polijsten, maar ik lees vaak dat de blanke lak niet goed erop blijft...lastig...
- Niall
Je zou Slegers aan de korte dijk in Helmond kunnen proberen. Maar uit ervaring weet ik dat je voor zulke delen beter een autospuiter kunt gebruiken, industriespuiters hebben niet het gevoel en finesse van een autospuiter.
-
328Ti schreef:Straalbedrijfasten.nl?hanske schreef: De naam van het bedrijf heb ik maar niet onthouden, was er helemaal klaar mee............................![]()
Zou het niet weten, er zat een "mannetje" tussen die het voor me geregeld had.
-
OnlineRJK
Ze kunnen chrome-look ook spuiten tegenwoordig, was ook al een een youtube fimpje tegen gekomen. Geen idee hoe mooi en vooral hoe duurzaam dat uiteindelijk is.