Heren. Vandaag het genot gehad om drie vliegen in één klap te slaan. Heb een half uurtje mogen proeven van de 335i van Robin. Wat een auto.
De auto ziet er IRL zeer strak uit, met de ultieme zilvergrijze kleur die de auto goed staat. De achterlichten met wit passen ook bij deze kleur (blijft een misser, maar lelijk is anders). De goede 18" velgen erbij die Robin ook al had op zijn vorige 330i.
Dik M-stuur, met M-pook en hemelbekleding zwart. Het stuur is fenomenaal en voelt geweldig (en zacht) aan. Erg dik, erg ultiem. Helemaal mijn keus (wat ik ook destijds aan Robin heb geadviseerd natuurlijk).
De auto ziet en voelt er zeer strak uit (std 3-serie natuurlijk). Geen bobbel (DVD) maar gewoon dashboard en ik moet zeggen: niet verkeerd. Ook de alu-strips zijn mooi en natuurlijk het nepleder staat gewoon erg mooi en erg dik voor zeer weinig. Verder viel mij op dat de tellers 's avonds erg mooi verlicht zijn (BMW) maar dat de 335i nog een extra gloed om de tellers heeft staan, wat erg bijzonder is.
[img]http:485:547]http://img.timezone.com/img/articles/ne ... ne2003.jpg[/img]
[img:433:532]http://www.chronomaster.co.uk/B84_Oris_2.JPG[/img]
Kortom: een topdagje in het pittoreske Fryslanveen.
3 vliegen in één klap: 335i, Maurice Lacroix en oris :)
- Macboy
- Macboy
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- cooldragon
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Was even leuk. Het was nat en ik heb even wat overstuur/schuinheid gecreeerd wat Ilija wel leuk vond dacht ik. Hij heeft ook even gereden en dat vond ie magnifiek ofzo.
(Als je er dan naast zit voor 't eerst voelt ie idd snel en stil ook)
Ik heb ook ff in z'n A3 gereden. Blijft de mooiste huidige hatchback vind ik. Mooie 17" + xenon. Van binnen mooier dashboard + echte alu en degelijkheid in deuren(kleng) wat de 3er niet heeft. Behalve 'm'n M stuur is mooier en de 'sportstoelen' die wat tam eruit zien, vind ik.
Ik heb ff gereden, toen ik er naast zat viel me op dat het allemaal geleidelijk rustig ging, beetje dieselroffeltje niet storend, maar 140 is echt 140 qua geruisniveau en in de 335i is dat 180 is 140 oid.
Beetje esp wielspin met 380Nm onderin en toen ikzelf reed merkte ik de behoorlijke turboklap van TE KORTE DUUR die de 335i niet heeft. Bij 3500schakelen gaat ie netjes/goed vooruit, wel een prima km trekker.
Schakelen en sturen gaat net iets kleng klang losser dan de 1er/3ers die zwaarder qua mechanica aanvoelen. Bovenal een mooie kilometervreter.
Leuk bijgepraat ook.En klokjes etc. Bedankt Ilija!

Ik heb ook ff in z'n A3 gereden. Blijft de mooiste huidige hatchback vind ik. Mooie 17" + xenon. Van binnen mooier dashboard + echte alu en degelijkheid in deuren(kleng) wat de 3er niet heeft. Behalve 'm'n M stuur is mooier en de 'sportstoelen' die wat tam eruit zien, vind ik.
Ik heb ff gereden, toen ik er naast zat viel me op dat het allemaal geleidelijk rustig ging, beetje dieselroffeltje niet storend, maar 140 is echt 140 qua geruisniveau en in de 335i is dat 180 is 140 oid.
Beetje esp wielspin met 380Nm onderin en toen ikzelf reed merkte ik de behoorlijke turboklap van TE KORTE DUUR die de 335i niet heeft. Bij 3500schakelen gaat ie netjes/goed vooruit, wel een prima km trekker.

Schakelen en sturen gaat net iets kleng klang losser dan de 1er/3ers die zwaarder qua mechanica aanvoelen. Bovenal een mooie kilometervreter.
Leuk bijgepraat ook.En klokjes etc. Bedankt Ilija!

- Macboy