1.

2.

3.

Meer op: https://picasaweb.google.com/mrkinterne ... i_17042015#" onclick="window.open(this.href);return false;
Mark.
markk schreef:Gisteren vrij genomen en met een goede vriend dagje Autorai gedaan. Uiteraard ook de DSLR meeMark.
Is zijn camera.Arthur schreef:Welke auto had je mee dan? DSLR zegt me nl niets
markk schreef:Gisteren vrij genomen en met een goede vriend dagje Autorai gedaan. Uiteraard ook de DSLR meeMark.
ochja...mark147 schreef:Audi met sponsoring van Renault Sport en Elf brandstoffen Renee?
Sander-E46 schreef:Is zijn camera.Arthur schreef:Welke auto had je mee dan? DSLR zegt me nl niets
Honda fjbs 600 Silverwing motorscooterArthur schreef:Welke auto had je mee dan? DSLR zegt me nl niets
Jawel hoor...Reind schreef:- BMW viel mij erg tegen. Stond niet eens een 3 serie sedan [...]
MartijnGizmo schreef:Jawel hoor...Reind schreef:- BMW viel mij erg tegen. Stond niet eens een 3 serie sedan [...]![]()
Hoe vaak heb je meegemaakt dat stilstaande auto's in een hal wél spectaculair waren dan?ErikS schreef:De rai was wel leuk, niet spectaculair.
Tja, bij alles wat je opnoemt kenne wij gewone personen niet binnenkomen, Perry........en er staat ook genoeg bijzonder spul, van Rolls-Royce tot de supercar paddock en van Aston Martin tot een handvol auto's uit het Louwman Museum.
Plus de Europese primeur van de McLaren 570S en de wereldprimeur (ook al stond 'ie er alleen op de persdag) van de Volkswagen Transporter.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], RS-Ron en 6 gasten