Kilometerstand: 47.864 km
Hoofdcategorie: Motoren
Bouwjaar: 1998
Merk: Suzuki
Categorie: Sport
Cilinderinhoud: 750 cc
Model: GSX-R 750
Kleur: Zwart
Kleur: Rood
Kleur: Zilver
Land op kenteken: Nederland
Accessoires en opties: Aftermarket uitlaat
Beste medeforummers,
Hierbij bied ik mijn Suzuki GSX-R 750 SRAD te koop aan. Het gaat om het 98 model met injectie in plaats van carburateurs.
De motor is de laatste ruim 9 jaar van een 50 plusser geweest (aantoonbaar) die de motor voornamelijk gebruikte voor lange buitenlandritten met zijn motorvriendengroep.
De motor heeft vorig jaar voor zijn laatste buitenlandrit groot onderhoud gehad waarbij o.a. onderstaande zaken zijn uitgevoerd:
2x nieuwe Metzeler sporttec M5 band gemonteerd
Tandwiel/kettingset vervangen
Remblokken vervangen
Olie ververst
Bougies vervangen
Filters vervangen
Voorvorkpoten gereviseerd (nieuwe olie en keerringen)
De motor is voorzien van een zeer nette Leovinci SBK Titanium uitlaatdemper welke een zwaar maar beschaafd geluid geeft en een zwart double bubble kuipruitje.
De originele uitlaatdemper en ook de duoseat voor een eventuele passagier zijn aanwezig en worden meegeleverd.
De motor verkeert in een nette gebruikte staat en heeft geen sporen van schuif- en/of valschade. Natuurlijk zijn er wel gebruikssporen aanwezig en vind ik termen als "nieuwstaat" bij een advertentie meestal onzin.
Ik ben er vanmiddag mee bij de motorzaak geweest en deze gaven aan dat ze deze motor voor € 2250,- in de showroom zouden zetten bij hun. Hier zat € 300,- commissie voor hun bij inbegrepen. De € 1550,- die ik voor ogen had vond men veel te laag en natuurlijk kan ik later nog op hun voorstel ingaan. Ik probeer het eerst via deze weg. Als ik op hun oordeel moet afgaan gun ik een ander blijkbaar ook een koopje.
M.v.g.
Stefan