mijn voornaam is Edo, 46 jaar jong (voel me nog 35 hoor), woonachtig in omgeving A'dam,
getrouwd en vader van 3 kinderen.
Ik ben inmiddels een klein jaartje bezig om een stock aangeschafte Honda S2000 helemaal zelf
(hobby) klaar te maken voor het circuit... de basis begint nu aardig 'in de buurt' te komen vandaar de
inschrijving op dit forum en voor de eerste test/avond sessie 30/4/'15 aanstaande.
Anyway... al jaren Honda liefhebber en lang gezocht naar een 'standaard' niet afgeragde S2000.
Zo'n 1 1/2 jaar geleden eindelijk gevonden... alleen wat lelijke velgen eronder, maar voor de rest kon ik zo
aan de slag met opknappen onderstel, remmen upgraden, strippen, rolcage, kuipstoelen, air-bag delete,
canards... eigenlijk te veel om op te noemen...
Anyway, zo kocht ik hem:
En hier wat stapjes tot hoe hij nu is:
Test dagje op Assen:
Nieuw onderstel en bushings:
KW V3 shocks en Performance Friction schijven met Project Mu remleidingen:
Wat carbon parts (en ruimte voor later een Kraftwerks supercharger):
Stoeltjes en 6pt gordels:
Canards en luchtkoeling remmen:
Interieur:
en laatse aanwinst voor circuit dagen (zaterdag a.s. monteren):
Anyway, nog genoeg te doen... maar wel even benieuwd hoe dit straks gaat rijden/voelen.
Ik heb absoluut geen pretenties en blijf graag bescheiden. Ik heb alleen op Assen gereden
en ga als het goed is de 30e april voor het eerst zandvoort verkennen. Daarom ook even instructie
erbij ingekocht om meteen wat meer ins-/outs over het circuit te leren. Daar schaam ik mij dus
ook helemaal niet voor. Ik leer graag en iedereen moet een keer ergens beginnen, toch?
Heb al wel paar keer vrijrijden gedaan maar was al heel snel genezen van het vreemde
gedrag van sommige mensen aldaar... ik kreeg de tip van dit forum en de website van een
mede S2000 fan en hoop hier dus prettig en safe te kunnen genieten van het circuit rijden
en bovenal zoveel mogelijk te leren