De achteras is ondertussen gelast en in nieuw rubber.
Nu weet ik via de bmw dealer dat de lagerschalen met de terugroepactie zijn gedaan, en ik weet alleen dat bij de vorige eigenaar de koppakking is vervangen, verder niet zo veel eigenlijk.
Op de planning staat nu eerst de drijfstanglagerschalen preventief gewoon maar vervangen, maar ik lees ook wat over de oliepomp.
ik ben `het grote e46m3` topic ook al aan het doorspitten, maar voor die 170 paginas door te lezen heb je zon beetje 3 weken vakantie nodig

is er een manier om erachter te komen hoe en wat het zit met de oliepomp? is het een kwestie van `if it ain`t broke, than don`t try to fix it`?
en nu we toch bezig zijn, ik weet dus ook niet of er wat aan de vanos is gedaan, ik hoor m bij stationair niet echt, merk ook niet direct iets van vermogensverschillen of wat terugval ergens bij de 2000 en 4000 toeren, maar wellicht verstandig ook te controleren indien mogelijk?
en bv de distributie ook bij de 2,5ton zoiezo doen?
ik heb een e46 m3 uit 2001 met ondertussen al 2ton op de teller, dus je weet zoiezo al niet goed meer wat er allemaal aan gedaan is, en dat maakt me in die zin ook niet zo heel veel uit, zolang ik er zelf maar alles aan doe in mijn macht om alles `tiptop` in orde te krijgen en te hebben