http://www.ic-tm.nl/nl/#" onclick="window.open(this.href);return false;
Lijkt me wel de moeite waard. Bij Octane (NL) krijg je bij een abo zelfs twee toegangskaarten. Vorige week maar lid geworden, twee vliegen in één klap.

Dat is een uitstekende gedachteVlokmans schreef:Bij Octane (NL) krijg je bij een abo zelfs twee toegangskaarten. Vorige week maar lid geworden, twee vliegen in één klap.
Ik kom elk jaar tijd tekort, misschien bekijk ik elke auto te grondig...JP schreef:Woon 10min van Maastricht, maar entree van € 19,50 pp en dan nog € 9,50 voor een parkeerkaartje........![]()
zo groot is het mecc ook weer niet om er enkele uren vol te krijgen.
Goh, misschien moet ik toch eens gaan kijken.Mark 320iS schreef:...vooral engelse sportwagens.
Dat dacht ikSnipe schreef:Dat is een uitstekende gedachteVlokmans schreef:Bij Octane (NL) krijg je bij een abo zelfs twee toegangskaarten. Vorige week maar lid geworden, twee vliegen in één klap.![]()
Ik ben er ook!
Techno Classica is natuurlijk ook een groot verkoopfestijn, daar staat alles van schroot tot concoursstaat en nog veel en veel meer dan in Maastricht. Het enige is dat daar ook wat fabrikanten staan met klassiekers. Die komen niet naar InterClassics, maar er zijn wel altijd twee thema's. Dit jaar zijn dat Jaguar en ouwe racers. Staat veel moois bij.Mark 320iS schreef: Ik vind jammer dat de focus met name ligt op de verkoop van auto's en dat het aanbod vrij smal is, namelijk vooral engelse sportwagens. Het zou leuk zijn als de handelaren een wat minder prominente plaats zouden krijgen en er meer ruimte in de breedte zou qua soorten auto's die er staan, beetje vergelijkbaar aan de Techno Classica. Maar ja... daar is minder aan verdiend natuurlijk.
Haha, zeker doen! Ik vind die Triumphs, Healey's en MG's ook hartstikke leuk hoor, maar het zijn er wel érg veel in verhouding tot de rest van de auto's.allen schreef:Goh, misschien moet ik toch eens gaan kijken.Mark 320iS schreef:...vooral engelse sportwagens.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten