Driving-Fun voor mij forum van het jaar
- mrbbs
Driving-Fun voor mij forum van het jaar
Wou dit toch even kwijt want ik vind driving-fun.com het forum van het jaar.
Bij deze gefeliciteerd!
Je hebt autoliefhebbers en autoliefhebbers en driving-fun.com gaat verder waar die eerste groep eindigt, precies daar waar het om gaat en waar het voor mij om gaat!
thanks!
Bij deze gefeliciteerd!
Je hebt autoliefhebbers en autoliefhebbers en driving-fun.com gaat verder waar die eerste groep eindigt, precies daar waar het om gaat en waar het voor mij om gaat!
thanks!
- Tuup
ik moet het een gedeelde 1e plaats toewijzen.
voordat ik mijn bmw kocht was ik op zoek naar een nissan 200sx s14. ik was veel op http://www.sxoc.nl/ te vinden en vond dat ook een zeer gezellig en druk forum
. maar omdat ik geen goede bolide kon vinden binnen mijn budget ben ik verder gaan zoeken en was ik tegen de bmw aangelopen die ik nu bezit. en ik heb er echt geen spijt van 8)
ik vond alleen niet zo snel een leuke, drukke, gezellige bmw forum. maar toen hoorde ik van deze forum. van alles wat, gezellig, druk enz....
maar ik ben nog wel 200sx s14a gek, dus daarvoor voor mij een geschikte gedeelde 1e plaats
allebei even leuk en gezellig
voordat ik mijn bmw kocht was ik op zoek naar een nissan 200sx s14. ik was veel op http://www.sxoc.nl/ te vinden en vond dat ook een zeer gezellig en druk forum

ik vond alleen niet zo snel een leuke, drukke, gezellige bmw forum. maar toen hoorde ik van deze forum. van alles wat, gezellig, druk enz....
maar ik ben nog wel 200sx s14a gek, dus daarvoor voor mij een geschikte gedeelde 1e plaats

- Dennis Cavallino
En het wordt allemaal nog beter in 2007 als ik de voorspellingen mag geloven. Hulde aan de initiatiefnemers en alle betrokkenen die tijd en energie steken in DF.
(ik ben trouwens ook blij dat ik zowel hier als op gummen mezelf 'thuis' voel)
Iets teveel BMW's wat mij betreft, dus kom maar op met die 200SX S14a
(ik ben trouwens ook blij dat ik zowel hier als op gummen mezelf 'thuis' voel)
Iets teveel BMW's wat mij betreft, dus kom maar op met die 200SX S14a

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
voor mij is dit forum nummer 1 ook samen met het forum van de SXOC club...
2de plek is het z3 forum, ook al is dat minder bruizend dan hier, maar wel aardige mensen.
Daarna staat het opelforum, wat per jaar slechter en slechter word...Je moet daar nu betalen als je een auto te koop aan wilt bieden
: :!: 
2de plek is het z3 forum, ook al is dat minder bruizend dan hier, maar wel aardige mensen.
Daarna staat het opelforum, wat per jaar slechter en slechter word...Je moet daar nu betalen als je een auto te koop aan wilt bieden

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Leerzaam erg leerzaam...............................Gelukkig ook andere onderwerpen dan auto`s mogelijk. Er is zoveel meer nietwaar....................auto`s, auto`s ,auto`s, BMW, auto`s, vrouwen, auto`s, auto`s......................................

Nu nog makkelijk plaatjes kunnen plaatsen............................( of niet Rico)

Nu nog makkelijk plaatjes kunnen plaatsen............................( of niet Rico)
- Peter Tunissen
- Peter Tunissen
- Nero_Serpente
Voor mij een gedeelde eerste plaats met ons eigen (HRS) forum. Post af en toe wat, maar begin steeds meer te posten. De sfeer en het onderling respect bevalt me hier wel. Gummen was ik wel een beetje op uit gekeken met altijd hetzelfde gezeur. En je werd daar totaal niet serieus genomen... kijk maar eens naar de draadje over de polo of mini. 0,0 reacties.
DF is zeker een top forum.
DF is zeker een top forum.

- Downforce Hans
- RVV
Lol. als ik je hier ga bannen beloof ik je dat ik een speciaal sub rebel forum aan DF ga vast hangen
hoor je toch nog ergens bij
Maar ik heb eigenlijk hetzelfde probleem op gummen ben ik niet welkom op extreme machines krijg ik geen rechten om te posten en nurburgring.nl heeft na 3 mislukte aanmeldpogingen mij nooit geaccepteerd en op 8200 rpm werd ik weggepest LOL zal wel iets met mijn rebelse karakter te maken hebben hehehe familie toevallig? wel de slechte tak hè