Nieuw lid met BMW 323ti
-
Nieuw lid met BMW 323ti
Dag allemaal!
Mijn naam is Mark, woonachtig in Eindhoven.
Recent in Duitsland een BMW 323ti e36 compact Dakar gelb gekocht. Eindelijk eens toegegeven aan mijn verlangen om eens een circuit auto te hebben.
De koop heb ik gesloten zonder keuring of enig verstand van zaken..... Achteraf blijkt de basis van de auto goed maar er moet natuurlijk nog wel wat verbeterd worden. Er ontbreekt nog een kooi, sper, goede stoelen. Ben ook van plan een AST schroefset te monteren.
Graag kom ik in contact met andere 323ti eigenaren.
Ik probeer foto's te uploaden maar dat lukt nog niet.... Waar ligt dit aan?
Groet,
Mark
Mijn naam is Mark, woonachtig in Eindhoven.
Recent in Duitsland een BMW 323ti e36 compact Dakar gelb gekocht. Eindelijk eens toegegeven aan mijn verlangen om eens een circuit auto te hebben.
De koop heb ik gesloten zonder keuring of enig verstand van zaken..... Achteraf blijkt de basis van de auto goed maar er moet natuurlijk nog wel wat verbeterd worden. Er ontbreekt nog een kooi, sper, goede stoelen. Ben ook van plan een AST schroefset te monteren.
Graag kom ik in contact met andere 323ti eigenaren.
Ik probeer foto's te uploaden maar dat lukt nog niet.... Waar ligt dit aan?
Groet,
Mark
-
Re: Nieuw lid met BMW 323ti
Welkom buurman, ook ik rij hobbymatig trackdays maar dan met een E36 328i(coupe). Dit doe ik samen met een stuk of 5 vrienden hier uit de buurt, allemaal E36 rijders en zo'n beetje ieder van ons is wel dagelijks bezig in de auto's, van (onderdelen)handel tot autobedrijf. Wij rijden met van alles, van 325i coupe tot en met een Compact GTR met E46 M3 motor. Kennis en ervaring genoeg hier in Eindhoven en omstreken, als je vragen hebt roep je maar. Voor tips betreft de opbouw van je auto kan je altijd eens bij één van onze auto's komen kijken zodat je zelf het spreekwoordelijke wiel niet meer hoeft uit te vinden.
Groetjes hans

Groetjes hans

- Eric-328
Welkom!
Ben ook bezig met de ombouw van een 323ti naar circuitauto. (s50b30)
gr
eric
Ben ook bezig met de ombouw van een 323ti naar circuitauto. (s50b30)
gr
eric
- Peter-Paul
Welkom! Ben benieuwd naar de foto's. AST zijn zeker leuke schokdempers, ook gezien de prijsstelling en service.
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Welkom mede 323ti eigenaar en veul plezier hier.
- 328Ti
Welkom!
Ben benieuwd naar de fotos van de gele kanarie! Niet een kleur die je vaak ziet op een compact

Ben benieuwd naar de fotos van de gele kanarie! Niet een kleur die je vaak ziet op een compact

- tuurgtt
- Auto: M140i
Welkom, mede-323ti'er.
Gaz heeft ook een goed en betaalbaar schroefsetje voor onder de compact.
http://www.motorsportparts.nl/E36_compact_GHA302" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik me niet vergis rijden ze in de UK in de 318ti cup met deze dempers.
En bij het zoeken naar een sper, onthoud dat je een e36 hebt met een e30 achteras.
Waar dus een e30 sper in moet. Just sayin'.
Gaz heeft ook een goed en betaalbaar schroefsetje voor onder de compact.
http://www.motorsportparts.nl/E36_compact_GHA302" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik me niet vergis rijden ze in de UK in de 318ti cup met deze dempers.
En bij het zoeken naar een sper, onthoud dat je een e36 hebt met een e30 achteras.
Waar dus een e30 sper in moet. Just sayin'.
- Eric-328
Dan zou ik voor ast gaan, al was het alleen al voor de service en kennis van Bas Roos.
-
- Auto: M3P, 130i
Welkom. Hier ook een tevreden 323ti rijder.