E36 328i touring / sedan
-
Jeroen-89
E36 328i touring / sedan
Ben op zoek naar een nette E36 328i touring of sedan.
Het liefst helemaal compleet met M-pakket, climate control, pdc, stoelverwarming enz.
Heb je een mooie E36 touring of sedan of weet je er één te staan dan hoor ik het graag. Coupe of cabrio heb ik geen belang bij.
(Huidige aanbod op marktplaats staat niks voor me tussen op dit moment).
Het liefst helemaal compleet met M-pakket, climate control, pdc, stoelverwarming enz.
Heb je een mooie E36 touring of sedan of weet je er één te staan dan hoor ik het graag. Coupe of cabrio heb ik geen belang bij.
(Huidige aanbod op marktplaats staat niks voor me tussen op dit moment).
- Tim N
Re: E36 328i touring / sedan
Zwarte touring uit andere draadje ook niet? Lijkt mij iig een mooie wagen.
Of houd de km stand je tegen?
Of houd de km stand je tegen?
-
Jeroen-89
Paar rare verhalen over het verkopende bedrijf gehoord... Eigenlijk koop ik de auto liever van een particuliere liefhebber.
-
ErikS
Succes met zoeken....Jeroen-89 schreef:Paar rare verhalen over het verkopende bedrijf gehoord... Eigenlijk koop ik de auto liever van een particuliere liefhebber.
Een nette komt vrijwel nooit meer voorbij.
Met gezond verstand gaan kijken bij die touring!
Dat is de enige fatsoenlijke in de afgelopen 3 maanden.
- Robin Hartog
ErikS schreef:Succes met zoeken....Jeroen-89 schreef:Paar rare verhalen over het verkopende bedrijf gehoord... Eigenlijk koop ik de auto liever van een particuliere liefhebber.
Een nette komt vrijwel nooit meer voorbij.
Met gezond verstand gaan kijken bij die touring!
Dat is de enige fatsoenlijke in de afgelopen 3 maanden.
- Arthur
- Auto: Nr.52
-
Jeroen-89
Ik weet het, maar zoek toch liever verder naar een nette en goede. Dan duurt het maar wat langer, ze bestaan vast nog wel.
- Tim N
Zeker bestaan ze, echter zou ik Autoscout en Mobile in de gaten houden.
Ik heb de laatste 3 a 4 jaren maar een hand vol echt mooie 328i's voorbij zien komen.
Die zwarte is dan nog mild geprijsd ook.
Edit, automaat mag?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... Car&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb de laatste 3 a 4 jaren maar een hand vol echt mooie 328i's voorbij zien komen.
Edit, automaat mag?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... Car&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
ErikS
Lol @ Robin.
No offence, dikke kar, goede opties... Maar ik ben zo'n eikel die m in een keer goed wil.
Km stand onder de 200.000, m pakket, origineel, sportstoelen?
Komt zelden voorbij. Wat Tim zegt.
En dan moet je er binnen een dag bij zijn.
No offence, dikke kar, goede opties... Maar ik ben zo'n eikel die m in een keer goed wil.
-
Jeroen-89
Ik wacht m'n kans rustig af
Die duitse touring is me dan weer net te duur...
Die duitse touring is me dan weer net te duur...
- Martin van der Zwaard
Die zag ik pas ook voorbij komen. Dikke auto hoor.
Helaas ben ik niet meer zo van de E36 anders was het wel de moeite te gaan kijken.
Prijs is wat hoog maar het is ook weer een auto die je niet veel ziet in deze staat etc.
Helaas ben ik niet meer zo van de E36 anders was het wel de moeite te gaan kijken.
Prijs is wat hoog maar het is ook weer een auto die je niet veel ziet in deze staat etc.
-
OnlineMParallel
- Auto: BMW
De E36 is nu zo langzamerhand dusdanig oud, dat de echt leuke en nette uitvoeringen inmiddels wel bij liefhebbers beland, die hem niet zo snel weg doen.
-
Jeroen-89
Klopt helemaal, maar zo af en toe komt er nog wel één te koop. Geduld hebben....
- Robin Hartog
Haha ik snap je wel hoor. Ik vind het aanpassen en volledig naar mijn smaak maken het leukste. De aanschaf is pas het begin.ErikS schreef:Lol @ Robin.
Wat jij dan zou willen heb ik al heel lang niet meer te koop zien staan helaas..
-
ErikS
Ik heb uit frustratie een nieuwe golf besteld, moet je nagaan.

-
Jeroen-89
-
OnlineMParallel
Die is behoorlijk netjes.Tim N schreef:Zeker bestaan ze, echter zou ik Autoscout en Mobile in de gaten houden.
Edit, automaat mag?
- Tim N
Hij is er weer. Heb ik ook nog contact mee gehad (stond vorig jaar op kleinanzeichen) echter geen schuifdak wat een must have was op mijn lijst.
Rood en zeker als hij goed gepoetst is is niet te versmaden op een Touring.
voorbeeld

Rood en zeker als hij goed gepoetst is is niet te versmaden op een Touring.
voorbeeld
-
OnlineMParallel
So much want!
- GTRene
Die vind ik wel mooiTim N schreef:Zeker bestaan ze, echter zou ik Autoscout en Mobile in de gaten houden.
Edit, automaat mag?
de kmst en de automaat...is minder, maar denk dan aan bv een andere motor en bak erin te lepelen, bv een M3 met 5 of 6-bak (wat maar mooi past) of doe meteen gek en maak er een soort B8 van
Je hebt het meeste qua looks al klaar, alleen het technische deel rest dan nog, maja kost natuurlijk wel weer wat extra.
- GTRene
Die vind ik wel mooiTim N schreef:Zeker bestaan ze, echter zou ik Autoscout en Mobile in de gaten houden.
Edit, automaat mag?
de kmst en de automaat...is minder, maar denk dan aan bv een andere motor en bak erin te lepelen, bv een M3 met 5 of 6-bak (wat maar mooi past) of doe meteen gek en maak er een soort B8 van
Je hebt het meeste qua looks al klaar, alleen het technische deel rest dan nog, maja kost natuurlijk wel weer wat extra.
- GTRene
of je koopt meteen zoiets als onderstaande, mooi en snel en lekker geluidje
bovendien een koopje als je weet hoe duur het allemaal is om in te bouwen e.d.
helaas hier geen foto's van onder de motorkap...anyways, mooie kar lijkt me met een leuke verrassing

ik zou het wel weten, voor dat geld een koopje en leuk om te hebben
denk dat je er snel bij moet zijn voordat anderen beseffen wat er staat.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ORT&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;
bovendien een koopje als je weet hoe duur het allemaal is om in te bouwen e.d.
helaas hier geen foto's van onder de motorkap...anyways, mooie kar lijkt me met een leuke verrassing
goede materialen verwerkt dus en de TUV e.d. krijg je nieuw er op, dus mooi als je die daarna invoert, dan ook meteen je nwe APK dacht ik? anyways koopje en mooie looks.Verkaufe meinen absolut Rostfreien Bmw e46- V8 Umbau mit 6 gang Schaltgetriebe!!
Im Fahrzeug ist ein M62 B44 V8 Motor Verbaut!
> Alle Umbauten am Fahrzeug wurden durch Einzelabnahmen Eingetragen<
Der Umbau wurde mit hochwertigen Kompenenten durchgeführt!
-Hartge H50 Edelstahlfächerkrümmer Neu,
-Hartge H50 Sportkatalysatoren Neu,
-Ab Kat Jetex Fortex Edelstahl Anlage bis hinter.. Neu
( Brachialer Sound )
-Ölwanne, Ölpumpe, Stabi, Motorhalter, komplette Vorderachse ist aus dem Alpina B8 und ebenfalls Neu!!
- H&R SportFahrwerk,
-Alle 4 Lambdasonden Neu
-Sachs Kupplungskit Neu,
-Getriebe und Motoröl Neu!!
Die Umbaukosten belaufen sich auf ca. 20.000 euro!!
Tüv und Asu wird bei Kauf Neu gemacht!
Bei Interesse bitte Anrufen!!
ik zou het wel weten, voor dat geld een koopje en leuk om te hebben
denk dat je er snel bij moet zijn voordat anderen beseffen wat er staat.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ORT&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tim N
Ik denk dat dat geen E36 is ;-P
- GTRene
klopt, ik dacht hup, meteen een treetje 'hoger'Tim N schreef:Ik denk dat dat geen E36 is ;-P
alhoewel een fraaie e36 touring ook gaaf is in zo'n samenstelling, maar ook moeilijk te vinden, zag wel 2 e36 M3 tourings te koop, maar niet echt super strak vond ik.
- GTRene
oke, als goemakertje dan een e36 touring, niet met 2.8 maar 3.2 en nee geen M motor maar originele B3 Alpina...
kost wat meer maar deze is niet duur voor z'n soort lijkt me, vrpr...net onder de 11k
oke wel aardig wat gelopen...wel mooi met sportstoelen en handbak

http://ww3.autoscout24.nl/classified/25 ... asrc=st|as" onclick="window.open(this.href);return false;
kost wat meer maar deze is niet duur voor z'n soort lijkt me, vrpr...net onder de 11k
oke wel aardig wat gelopen...wel mooi met sportstoelen en handbak
http://ww3.autoscout24.nl/classified/25 ... asrc=st|as" onclick="window.open(this.href);return false;