Geen bon en ook geen garantie meer (trouwens...misschien wel...is iets van 1,5 jaar oud.) Afijn, verkregen bij een abonnement, maar nooit gebruikt.
Vaste prijs van 150 euro....NOT...DF vriendenprijsje 140 euro.

Inderdaad. De 4 heeft een micro sim.JP schreef:Een 4 heeft ook een micro-simkaart ?
Is dat zo?? Dat wist ik niet. Maar het zou mooi zijn voor de koper als dat inderdaad zo was.Hitz schreef:Bij Apple gaat de garantie toch pas in als je hem de eerste keer aan iTunes hangt?
Dat zou mooi zijn, eht niet hoor. Mijn iphone's hebben nog nooit aan Itunes gehangen in a die jaren. Wat kan je daarmee? Iets met muziek toch? Dat gebruik ik niet.Hitz schreef:Bij Apple gaat de garantie toch pas in als je hem de eerste keer aan iTunes hangt?
Apple Distribution International van Hollyhill Industrial Estate Hollyhill, Cork, Republiek Ierland (of hun rechtsopvolger) ("Apple") garandeert dat het hardwareproduct en de accessoires van het Apple-merk in de oorspronkelijke verpakking ("Apple-product") vrij zijn van materiaal- en fabricagefouten bij gebruik overeenkomstig Apple's gebruikershandleidingen, technische specificaties en andere gepubliceerde richtlijnen voor het Apple-product, voor een periode van één jaar vanaf de datum van aanschaf door de oorspronkelijke eindgebruiker/koper ("Garantieperiode").
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten