Maar zijn ze er nog wel?
Nu zijn sommige hier ontzettend goed in auto's zoeken..

En wat mag een nette uitvoering nog kosten?
Die zijn best prijzig geworden. Roest vrij en compleet origineel beginnen ze rond de € 5.000,- in Nederland.dvh schreef:Ik was een beetje aan het rondkijken naar een E30 325 in een M-tech2 uitvoering...
Maar zijn ze er nog wel?
Nu zijn sommige hier ontzettend goed in auto's zoeken..
En wat mag een nette uitvoering nog kosten?
Km stand is "bijzaak" staat van onderhoud en staat van de koets is vele malen belangrijker.matthyssie schreef:In goede staat, met leuke uitvoering en km stand niet meer dan 130dkm, wordt er al tegen de 10 mille gevraagd..
Zoiets is eigenlijk precies wat ik zou willen.. Klote alleen dat je ze ( altijd ? ) uit DL moet halen. Hoop gedoe..GTRene schreef:ze zijn idd goed op waarde gebleven, deze is nog wel mooi en redelijk origineel zo te zien, prijs lijkt ook oke en relatief lage kmst en nog een 325i ook>
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ORT&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Mwoa, gaan bij mij wel wat alarmbelletjes af. Gebroken tuimelaar is weliswaar niet ongebruikelijk, maar maakt proefrijden al een no-go. De auto is in de winter gebruikt (winterwielen zitten er immers bij) en roest alleen aan één spatbordrandje? Tuurlijk. Dat is vast het enige deel van de auto dat per ongeluk pekel heeft gezien. De rest van de auto reed altijd om de pekel heendvh schreef:Zoiets is eigenlijk precies wat ik zou willen.. Klote alleen dat je ze ( altijd ? ) uit DL moet halen. Hoop gedoe..GTRene schreef:ze zijn idd goed op waarde gebleven, deze is nog wel mooi en redelijk origineel zo te zien, prijs lijkt ook oke en relatief lage kmst en nog een 325i ook>
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ORT&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;
?Das Auto ist voll Fahrbereit aber leider hat der wagen einen Kipphebel-schaden Reparaturkosten ca. 400€.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten