Hierbij bied ik mijn BMW Z4 te koop aan.
O.a. omdat ik steeds meer stadsverkeer rij, woon-werk verkeer is 26 km p/dag en dus prima te fietsen en omdat ik nou eenmaal gestoord en gek op afwisseling in het wagenpark ben

Het gaat om een origineel Nederlands geleverde auto die in nette staat verkeerd. De NAP klopt, het boekjespakket zit erbij, het onderhoudsboekje is bij deze wel volledig ingevuld, de 2 originele sleutels zitten erbij, gereedschapssetje, compressor en reservelampen setje nog aanwezig, etc.
Toen ik zelf op zoek was naar een Z4 ben ik van alles tegengekomen waarbij dit anders was. Auto's werden in advertenties en aan de telefoon de hemel in geprezen en telkens kwam ik weer voor een teleurstelling te staan. Vage verhalen, vage beschadigingen, uitgeleefde auto's, historie's waar geen bal van klopte, allerlei storingslampjes, etc
Bouwjaar: 09-05-2003
Kilometerstand: 165.150km (met NAP, dit zal oplopen daar ik de auto nog gewoon dagelijks gebruik)
APK: 09-05-2015
Motorvariant: 2.5i 6-cilinder 192pk
Opties:
- ABS
- Airbags (front + zij)
- Airconditioning
- Bekerhouders (de meesten hebben dit niet en dit is zo'n kleine maar irritante optie als je hem mist)
- BMW Business radio/cd (zit best goed geluid in dus ik vraag me af of dit 100% standaard is)
- Boordcomputer
- Centrale deurvergrendeling op afstand
- Cruise Control
- DSC (Dynamische Stabiliteits Controle)
- Elektrisch te openen dag/kap
- Elektrische ramen
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Lederen bekleding
- Lichtsensor
- Mistlampen
- Parkeersensoren
- Regensensor
- Stoelverwarming
- Stuurbekrachtiging
- 19" Lichtmetalen M-velgen in zijdeglans zwart
Onderhoud:
- De auto heeft op 01-05-2014 bij 161.509km de laatste onderhoudsbeurt gehad.
Hierbij zijn er naast het reguliere onderhoud onderstaande punten vervangen:
- 2x gloednieuwe 235/35R19 banden (andere 2 banden hebben ook nog goed profiel)
- De pomp/motor van de kap vervangen, dit is een zwak punt van de Z4 omdat er water in de bak kan komen te staan waar deze pomp in zit. Oplossing: ieder jaar even de afwateringsgootjes met perslucht reinigen.
- Door de BMW dealer uitgelezen op eventuele storingen.
Vraagprijs: € 9.995,-
Ik heb bewust voor een scherpe vraagprijs gekozen (ik hoef er tenslotte niet op te verdienen). Dit is uiteraard zonder inruil en er kan geen kapitaal van af onderhandeld worden. Ik rij momenteel nog dagelijks met veel plezier in de auto (bijna dagelijks met het kapje open, stoelverwarming aan en kachel op standje BBQ

Inruil:
- Piaggio Zip 4t snorscooter
- Vespa 4t snorscooter
Reacties:
Gelieve per e-mail of telefoon (nul zes - 28240188) te reageren.