Booking.com review puntensysteem niet correct?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Roy RS

Booking.com review puntensysteem niet correct?

Bericht door Roy RS » 30 sep 2014, 13:22

Prachtig dit, wij hebben net een reisje achter de rug en we hebben verschillende accommodaties gehad, de eerste die we hadden was echt hondsberoerd, maar dan ook echt. Ik ben niet iemand die snel een slechte review schrijft, eerder opbouwende kritiek, maar dit was zo slecht, dat gun ik niemand. Dus dat heb ik in de review geschreven.
De laatste accommodatie heb ik goed beoordeeld...nu komt ie, die slechte beoordeling die veel eerder geschreven is, is niet geplaatst, de goede wel...nu snap ik hoe een accommodatie een 7.8 kan scoren en dat het echt in en in slecht is...gewoon alleen de hoge scores erop zetten. (het appartement bestond uit 2 locaties, de ene zal best prima zijn en de ander helemaal niet ofzo)

Ik heb een mailtje gestuurd aan Booking.com...ben erg benieuwd.

Tom

Re: Booking.com review puntensysteem niet correct?

Bericht door Tom » 30 sep 2014, 13:52

Vreemd.
Zou het ook op tripadvisor zetten.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 30 sep 2014, 13:54

Je zat in Paris Hilton, maar ze was zelf niet aanwezig ofzo?:)

Roy RS

Bericht door Roy RS » 30 sep 2014, 14:59

ze was er wel, maar heb je die voeten ooit gezien, dat gun je niemand...

Bombadil

Bericht door Bombadil » 01 okt 2014, 08:42

Roy RS schreef:..nu komt ie, die slechte beoordeling die veel eerder geschreven is, is niet geplaatst, de goede wel....
Misschien geven ze bij slechte beoordelingen het hotel eerst de kans om te reageren ofzo.

Sowieso zijn sites niet altijd even betrouwbaar. Ik had opTtweakers.net geheel terecht een slechte review geschreven over een populaire telefoonshop. Kreeg ook spontaan een e-mail "dat ik de aankoop moest bewijzen (overleggen factuur) anders zou mn review worden verwijderd". Vervolgens zie je allemaal positieve reviews van mensen die zich net daarvoor speciaal hebben aangemeld. Die hoeven helemaal niets te bewijzen..

Wie betaalt, bepaalt.

Tom

Bericht door Tom » 01 okt 2014, 09:00

Bombadil schreef:
Roy RS schreef:..nu komt ie, die slechte beoordeling die veel eerder geschreven is, is niet geplaatst, de goede wel....
Die hoeven helemaal niets te bewijzen..
Dat hoeft niet zo te zijn, ze kunnen natuurlijk steekproeven doen.

Roy RS

Bericht door Roy RS » 01 okt 2014, 12:58

Net gebeld door booking.com en dat klonk wel oprecht. Die meneer vertelde dat het erg druk is na de vakantieperiode en dat het kan kloppen dat de positieve beoordeling sneller erop staat, negatieve beoordelingen worden extra gecontroleerd, omdat mensen veelal persoonlijk, racistisch of grof getaald schrijven als ze erg ontevreden zijn. Er is mij toegezegd dat de review er binnen 48 uur op staat.

Ik heb hem ook toegelicht dat het mij niet uitmaakt of mijn review erop komt, maar dat ik gewoon vooral wil weten of zo’n score betrouwbaar is over een accommodatie. Dit zal toch wel ok zijn verder, denk ik.

inmiddels staat de review er ook op zie ik

Plaats reactie