De auto is omgebouwd tot circuit auto, kortom, een Koni onderstel, een schroef-rolkooi van Sparco en een kuipstoel en de auto is leeggehaald. Alle originele delen om hem weer origineel te maken zitten er bij dus voor de liefhebber kan dat probleemloos gedaan worden.
De kilometerstand is 214988 km. Elke 4000 km is de olie ververst voor nieuwe om de motor in topstaat te houden. Het olieverbruik is laag maar zoals elke Clio 1.8 16V of Clio Williams 2.0 16V verbruikt hij iets olie.
De versnellingsbak olie is ongeveer 5000 km geleden vervangen evenals de koelvloeistof.
Diverse rubbers en kogels (stuurhuis, spoorstangen, fuseekogels, uitlaatrubbers en dergelijke) heb ik recentelijk laten vervangen, overzicht aanwezig.
De drijfstanglagers (kwetsbaar punt) zijn op dat moment gelijk vervangen uit voorzorg.
4 nieuwe banden laten monteren.
Er is een versterkte koppeling gemonteerd van MB Car Performance.
Qua bodem is de auto hard en 2 jaar geleden aangepakt, nieuwe binnen- en buitendorpels heb ik er in laten lassen.
Helemaal smetteloos is deze Williams niet, er zit wat roest op het rechter achterscherm en onderaan beide deuren. In de achterklep zit een deuk, hier moet voor het mooie eigenlijk een nieuwe klep op. De motorsteun onder de accu moet een bout van vervangen worden, deze geeft nu een knak bij remmen en acceleren.
De auto heeft nog APK tot 22-5-2015 dus daar heb je de komende 8 maanden geen omkijken naar.
In overleg worden diverse extra reserve onderdelen meegeleverd.
Prijs: 2500 euro
http://link.marktplaats.nl/m852826475" onclick="window.open(this.href);return false;