Ik lees al een tijdje mee maar sinds vandaag toch maar even een account aangemaakt en even voorstellen. Ik ben 24 jaar en woonachtig in Tilburg.
Heb zelf nog niet zoveel DF auto's gehad ondanks dat ik een redelijke autogek ben, vooral vanwege budgettaire redenen (meeste medestudenten hadden een fiets, ik had in ieder geval nog een auto) dus mijn autohistorie bestaat uit een Volvo 440 die ik een half jaar heb gehad totdat iemand me geen voorrang gaf en een 850 op LPG met 650.000km die technisch gewoon total loss was op gegeven moment.

Daarna (anderhalf jaar geleden) een Seat Ibiza 1.9TDI uit 2003 gekocht met bijna alle opties, laten chippen naar 170pk en 410nm en op 1150kg wil dat best goed vooruit. Sindsdien al bijna de aanschafprijs erin gestoken qua onderhoud en verbeteringen, dus grotere remmen van een S3/TT gemonteerd, verlaagd, alle ophangingsrubbers vervangen, 17" BBS RC's eronder (lekker lichtgewicht) met Toyo T-1R's (plakken lekker), etc... Inmiddels staat de weliswaar auto op 280K km (rijd 30-35K per jaar ivm bijbaan) maar hij doet het nog steeds prima op Zandvoort en de Nordschleife

Zodra ik een vaste baan heb wil ik eigenlijk rondkijken naar iets anders, even afhankelijk van waar en hoe ik ga werken (dichtbij, ver weg, leaseauto of niet). Ik vind de E38 bijv fantastische wagens maar is natuurlijk niet te doen met 200km per dag woon-werkverkeer, maar als ik 10km verderop woon en geen leasebak heb is dat nog wel te doen. Daarnaast wil ik ook graag een trackday auto omdat ik het circuit rijden best verslavend vind, alleen is dat met de daily wat moeilijker ivm verzekering en als ik hem op z'n dak leg dan heb ik financieel gezien een beetje crisis. Het hoeft niet hard te gaan, maar vooral leuk. Een omgebouwde E36 325i of hatchback is echt al prima voor de eerste paar jaar, een M3 kan altijd nog en die moet je natuurlijk eerst kunnen rijden. Mijn droom is om ook daadwerkelijk races te rijden, 360 Cup of E30 ofzo, maar daar moet je natuurlijk wat meer geld voor meebrengen dan af en toe een trackday.
Kortom, veel onzekerheid over mijn automotive toekomst maar ik vind het altijd leuk om hier te dromen/ inspiratie op te doen