Weer voorzichtig op zoek naar een sedan met wat power erin

Heeft iemand ervaring met dit model/specifiek met deze auto/aanbieder? Let me know!
Alvast bedankt!
http://vl.autotrack.nl/consumer/car?con ... _id=38833(
Da's zo'n afgezaagde Luco, die heb ik al heel wat keren te horen gekregen.Luco schreef:Wordt je taxichauffeur Hans?
Nee, ik ga in het oud ijzerNSXRS schreef:Da's zo'n afgezaagde Luco, die heb ik al heel wat keren te horen gekregen.Luco schreef:Wordt je taxichauffeur Hans?
Maar als mensen dan eens meerijden en het fantastische acceleratie vermogen en rijkwaliteiten voelen, dan hoor ik dat niet meer..
Ben inderdaad wel benieuwd naar je ervaringen, mag eventueel ook per PM.Ashley schreef:@Hans J,
kan je 1 grote tip geven koop daar geen auto ook al is de prijs/model mooi.
dan bespaar jezelf hoop zorgen. verdere details zal ik je besparen.
Hans J. schreef:Nee, ik ga in het oud ijzerNSXRS schreef:Da's zo'n afgezaagde Luco, die heb ik al heel wat keren te horen gekregen.Luco schreef:Wordt je taxichauffeur Hans?
Maar als mensen dan eens meerijden en het fantastische acceleratie vermogen en rijkwaliteiten voelen, dan hoor ik dat niet meer..
Hoezo dat dan??Hans J. schreef:Mwaaaah, mijn voorkeur gaat meer uit naar atmo.
NSXRS schreef:Da's zo'n afgezaagde Luco, die heb ik al heel wat keren te horen gekregen.Luco schreef:Wordt je taxichauffeur Hans?
Dat is inderdaad wel zuinig, wij komen uit rond de 1:7.NSXRS schreef: Het verbruik van de E55 vind ik verbazend laag (allround rond de 1:8, wat ik voor zo'n motor verbluffend zuinig vind), de E63 loopt wat duurder, maar is in vergelijking met andere megacruisers nog steeds zuinig
Gebruikers op dit forum: Marcelvv, Semrush [Bot] en 7 gasten