Kom je zonder inruil dan is er best wat speling op de prijs.

Link naar de advertentie,
http://www.kroomautos.nl/cms/content.as ... ivid=40976" onclick="window.open(this.href);return false;
Vragen staat vrij.

Niet bijgeleverd, zul je zelf voor naar de vlooienmarkt moeten haha.Joost H. schreef:1 van de laatste wagens met cassette speler denk ik? Mooi ding!
Ja, dat is de optie waar we nu maar voor gaan...GTRene schreef:![]()
en of, had ik maar meer ruimte en grotere garage(s) .
Worden gratis op verzoek gedemonteerd en los bijgeleverd.Knot schreef:Hebben t al vaker over je auto gehad, 2003 is wat oud (eerste lichting) maar mooie kmstand, mooi onderhoud, koppeling al gehad.
Alleen heb ik m liever zonder alle toevoegingen (geen skirts, geen kappen, geen handgrepen, originele rays wielen etc)....
Prijs is verder ook netjes.
Lol mijn ex-350Z bracht in de handel € 9500.- op en die was zelfs van 2005 met dezelfde km stand als deze.Prijs is verder ook netjes.
Originele Rays velgen heb ik ook nog, recent brons gespoten maar dit kan uiteraard weer naar origineel terug gebracht worden. Voor de rest zijn het maar carbon kapjes die (waarschijnlijk) met dubbelzijdige tape bevestigd zitten, mag ook geen probleem zijn lijkt me.Knot schreef:Kan je m makkelijk origineel maken dan?
Alleen originele wielen is even shoppen dan denk.
350 Z schreef:Lol mijn ex-350Z bracht in de handel € 9500.- op en die was zelfs van 2005 met dezelfde km stand als deze.Prijs is verder ook netjes.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], RJK en 9 gasten