Kilometerstand: 48.511 km
Bouwjaar: 2001
Beste medeforummers,
Wegens het oppakken van een aantal oude hobby's (en het daar eigenlijk meer op willen toeleggen) ben ik geneigd om een nieuw baasje voor mijn 2001 CBR 600 FS te zoeken. Het gaat om het 2001 model met het facelift front, injectie en een digitaal dashboard. Omdat het de Sport uitvoering is heeft de motor tevens een wat sportiever kontje (geen lang zadel maar 2 losse zadeltjes), een zwart frame i.p.v. een zilver frame en zo zijn er nog een aantal kleine verschillen met de normale CBR 600F uit 2001.
Ik heb vele malen gehoord dat een CBR 600F een hele fijne motor is. Toen ik voor het eerst op deze stapte was ik hier ook aangenaam over verrast. De zithouding is net wat comfortabeler dan op een Supersport omdat de clip-ons wat hoger geplaatst zijn (boven de kroonplaat) en ook voelde de motor gelijk al heel vertrouwd aan qua rijgedrag. Ik vroeg me gelijk af waarom ik niet eerder aan zo'n ding begonnen was

Daarnaast staat de CBR 600F bekend als een super degelijke en betrouwbare motor. Ik heb zelf bewust voor dit model gekozen omdat ik de looks net wat moderner/frisser/sportiever vond dan de eerdere modellen (wat natuurlijk ook logisch is) en het verschil in prijs niet enorm was (zeker als je ziet wat je ervoor terug krijgt).
De motor is vrij van schade/glijschade al is het natuurlijk geen gloednieuwe en heeft hij/zij her en der wel gebruikssporen.
Accessoires:
Diverse details als de clip-ons, de remleidingen en diverse boutjes zijn geadoniseerd rood of geadoniseerd blauw
Kleine knipperlichten rondom
Carbon Shark uitlaatdemper (met DB-killer)
Double bubble smoke getint F. Fabbri kuipruit
Extra's:
Originele knipperlichten
Originele uitlaatdemper
Originele kuipruit
DB-killer (voor de carbon Shark uitlaatdemper)
2 sleutels
Update 03/06/2014:
Vandaag 2 gloednieuwe Michelin Pilot Power banden gekocht en laten monteren + balanceren. Het gaat om 2 gloednieuwe banden en dus geen gebruikte of overjarige troep (DOT week 12 van 2014). Hier heeft een eventuele koper dus geen omkijken meer naar.
Inruil:
Liever heb ik geen inruil aangezien ik deze motor juist verkoop om tijd/aandacht vrij te maken voor een aantal andere hobby's. Zeg nooit "nooit" dus aanbieden kan altijd.

PB
Whatsapp/sms/bellen: nul zes - 28240188
Met vriendelijke groet,
Mudje