[18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

[18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Peter Tunissen » 05 jun 2014, 16:47

Afbeelding

Op vrijdag 18 juli organiseert Driving Fun voor de 1e keer een avondsessie op het lange Grand Prix circuit van CPZ, oftewel Circuit Park Zandvoort.
Circuitdagen zijn bij uitstek de manier om op een veilige, rijbewijsveilige en vooral hele leuke manier je eigen grenzen en de grenzen van je auto beter te leren kennen.

Programma
Het programma van deze dag ziet er als volgt uit:
16:00 - 17:00 - Inschrijven in Mickey's
17:00 - 19:00 - Open pitlane rijden sessie 1
19:00 - 21:30 - Open pitlane rijden sessie 2

Prijs
Deelname aan de hele avond (17:00 - 21:30) kost €250 per auto.
Tweede rijders of bijrijders betalen €10 per persoon.
Een auto delen met meerdere rijders is dus ook mogelijk.
Deelname aan uitsluitend de eerste sessie (tot 19:00) kost €125 per auto, deelname aan uitsluitend de tweede sessie (vanaf 19:00) kost €150 per auto.

Inschrijven
Inschrijven kan door op onderstaande button te klikken en je gegevens in te vullen.
Je ontvangt dan automatisch via de mail een bevestiging.
Let op: je deelname is pas definitief na ontvangst van je betaling.

Afbeelding

Eisen
*) Auto's dienen vrij te zijn van vloeistoflekkages en te beschikken over deugdelijk werkende remmen en gordels. Een rolkooi of meerpuntsgordels zijn niet verplicht. Een sleepoog dient wel aanwezig (en liefst vooraf gemonteerd) te zijn.
*) Een helm is verplicht, zowel voor rijders als bijrijders.
*) Iedere rijder dient de beschikking te hebben over een DFTrackdays lidmaatschapskaart (deze kost eenmalig €25, is een jaar lang geldig en kan uitsluitend op de dag zelf gekocht worden).
*) Er mag op Zandvoort maximaal 92dB geproduceerd worden; hier kan op gecontroleerd worden.

DF circuitdagen
Driving Fun circuitdagen kenmerken zich door een strakke organisatie, maar een gemoedelijke sfeer in de pitstraat en op de baan. Het zijn nadrukkelijk geen racedagen en zaken als elkaar op het scherp van de snede uitremmen en deurklink aan deurklink door bochten gaan zijn verboden.
Het is de bedoeling dat iedereen zich thuis voelt op onze dagen, van snelle, ervaren racer tot absolute beginner in zijn straatauto en dat kan alleen maar als iedereen rekening houdt met elkaar. De snellere rijder dient rekening te houden met de langzamere rijders en van de langzamere rijders wordt verwacht dat ze zich bewust zijn van mogelijke snelheidsverschillen en hun spiegels goed in de gaten houden.

Circuit
Al sinds 1948 worden er op Circuitpark Zandvoort nationale en internationale races georganiseerd, maar het circuit kreeg zijn huidige vorm pas in 1999. Het lange Grand Prix circuit is 4,307km lang en het ronderecord staat op naam van Luca Badoer die in 2001 in zijn Ferrari F2001 een rondetijd van 1.19.880 liet noteren.
Het circuit was vanaf 1952 in totaal 30 keer het strijdtoneel van Formule 1 races, voor het laatst in 1985.

Rondje Zandvoort
Meteen na start-finish volgt misschien wel de meest bekende bocht van Nederland: Tarzan. Gebruik het 100 meter bord links van het circuit om je rempunt te bepalen (afhankelijk van je auto kan dit rempunt voor of na het 100 meter bord liggen) en laat de auto extreem lang rechtdoor rijden. Insturen gebeurt pas ultra laat en de apex ligt voorbij 2/3e van de bocht. Bij het uitkomen kun je op droog de curbstones links van de baan meenemen. Vervolgens laat je de auto naar het midden van de baan lopen om de volgende bocht, Gerlach, in een rechte lijn aan te kunnen remmen. Deze bocht stuur je blind in, nog voor je ziet hoe het verdere verloop van het circuit is. Je stuurt de Gerlach zeer vroeg in en laat de auto vervolgens helemaal naar buiten rollen.
Het asfalt daalt vervolgens flink, dus je rempunt voor de Hugenholtz bocht komt al eerder dan je zou verwachten. Zorg er wel voor dat je stuur helemaal recht staat, voordat je begint met remmen. Omdat het asfalt zo sterk daalt ligt het gevaar om je hier te verremmen altijd op de loer. En omdat er hier geen enkele uitloopzone is, kun je deze bocht beter vanaf ongeveer het midden van het circuit aanremmen i.p.v. helemaal van de rechterkant van de baan. Bij het uitkomen kun je op droog de curbstones meenemen. Vervolgens kom je op een zeer snel stuk van het circuit. Probeer een zo kort mogelijke lijn langs de rechterkant van de baan te rijden om zo weinig mogelijk meters te maken. De Hunserug en Rob Slotemaker bocht die volgen zijn een zeer snelle links-rechts combinatie die in het droog met de meeste auto's voor een ervaren rijder volgas te nemen zijn. Probeer de auto in ieder geval zoveel mogelijk te laten rollen door de Hunserug en de curbstones aan de binnenkant als clipping point te gebruiken. In de Slotemaker bocht mik je op de tweede 'driehoek' van curbstones en laat je de auto naar buiten lopen op weg naar de enige bocht ter wereld die een eigen fanclub heeft: het Scheivlak.
Het asfalt heeft hier een flinke verkanting, dus laat aan de linkerkant van de baan anderhalf à twee meter liggen om makkelijker in te kunnen sturen. De apex in het Scheivlak ligt heel erg laat en probeer je auto weer zo weinig mogelijk te laten wringen en zo veel mogelijk te laten rollen. Na het Scheivlak laat je de auto naar het midden van de baan lopen om de Mastersbocht in rechte lijn aan te kunnen remmen. Deze bocht opent helemaal, waardoor je instuurpunt heel erg vroeg ligt. Je rempunt ligt dus ook vroeger dan je zou verwachten. De curbstones aan de binnenkant kun je helemaal meepakken en laat je auto na de bocht helemaal naar buiten lopen. Pas op dat je niet teveel blijft sturen, want overstuur ligt hier altijd op de loer. Vervolgens laat je de auto weer naar rechts lopen om de volgende bocht zonder naam weer in rechte lijn aan te kunnen remmen. Je instuurpunt is hier vrij moeilijk te bepalen, maar probeer helemaal de binnenkant van de bocht te halen en mik bij het uitkomen op de marshallpost. De Vodafone bocht die volgt is belangrijk, omdat je veel snelheid mee wilt nemen de bocht uit het rechte stuk op. Zorg ervoor dat je weer in rechte lijn aan kunt remmen en dat je op 2/3e van de bocht de apex tegen of op de binnenste curbstones meepakt. Let op bij het uitkomen van de bocht dat je niet te ver naar buiten uit komt, want de uitloop naast de baan is hier zeer hobbelig.
Het rechte stuk leidt de Audi S bocht, de enige chicane van het circuit. Het eerste gedeelte naar rechts offer je op door hoog te blijven, zodat je het gedeelte naar links maximaal aan kunt vallen en zoveel mogelijk snelheid mee kunt nemen de bocht uit. De curbstones hier zijn er om gebruikt te worden. Na een kort recht stuk tik je even kort de rem aan en duik je de Kumho bocht in. De bocht kun je veel minder scherp maken dan je zou verwachten door de curbstones aan de binnenkant helemaal mee te nemen, waarna je met hoge snelheid de Arie Luyendijk bocht, het oude Bos Uit, nadert. De apex ligt hier weer vrij laat, halverwege de curbstones aan de rechterkant van de baan en de auto balanceert hier op het randje van de grip. Bouw je tempo hier rustig op en probeer deze bocht niet meteen volgas te nemen, want er is hier zo goed als geen uitloopzone, in het geval je de controle verliest. Als je het goed doet, kom je op hoge snelheid het rechte stuk richting start-finish op en zit er weer een snelle ronde Zandvoort op!



Belangrijk op Zandvoort
Zandvoort is een veilig circuit. Desalniettemin zijn en er een paar punten die maximale concentratie vergen, omdat er weinig uitloop is of omdat het circuit verraderlijke trekjes kan hebben.
* Het aanremmen van de Hugenholtz bocht is al genoemd. Het circuit loopt hier sterk bergaf en er is geen marge voor fouten. Bij het uitkomen van de Hugenholtz ligt een stuk gladder asfalt. Met name in de regen kan dit voor onbalans in de auto en voor overstuur bij achterwiel aangedreven auto's zorgen.
* Het Scheivlak moet je in de meeste auto's al aanremmen voor het hoogste punt van de baan, dus voordat je de bocht ziet. Bovendien kan hier ook onbalans in de auto komen als het stuur niet recht staat of als de als je te ver links zit bij het aanremmen van de bocht.

Zandvoort is een circuit met flinke hoogteverschillen. Kijk dus zeer regelmatig in je speigels, want snellere auto's lijken af en toe uit het niets te verschijnen. Bij uitstek geschikte punten om je spiegels te checken zijn op het rechte stuk, bij het uitkomen van de Hugenholtz bocht (je kan daar ook uit je linkerooghoek achteropkomend verkeer zien, dat net op dat moment uit de Gerlach bocht komt en op het rechte stuk na de Vodafone-bocht. Uiteraard moet het in je spiegels kijken niet beperkt zijn tot deze punten, maar hier zou je er een gewoonte van kunnen maken om iedere ronde standaard in je spiegels te kijken.

De toegangswegen naar het circuit worden in de zomer ook gebruikt door dagjesmensen en badgasten. Probeer dus op tijd te vertrekken om de ergste drukte voor te zijn of boek een hotel. Recht tegenover de ingang van het circuit zijn enkele goede hotels.

Deelnemers
1. Coureur voor een uur - BMW E36 325i - hele avond
2. Andrea R. - Opel Astra - sessie 1
3. Certainty - BMW M3 Cup - hele avond
4. Floris de Raadt - BMW E36 328i Touring - sessie 1
5. Floris de Raadt - BMW E36 325i Coupé - sessie 1
6. Nick Rooth - Honda Civic EJ9 - sessie 2
7. Sjors Botermans - Honda Civic EG - sessie 2
8. Erik de Boer - BMW E36 328i - hele avond
9. Sven Gielis - Renault Clio - sessie 2
10. Margriet Tilstra - BMW E36 M3 - sessie 1
11. Hemmo Vriend - BMW Z3M - hele avond
12. Bob Hansen - Peugeot 106GTI - sessie 1
13. Peter Molenaar - BMW E36 325i - sessie 1
14. Peter Molenaar - BMW E36 325i - sessie 1
15. Bas Besseling - BMW E36 325i - sessie 2
16. Samantha van Wijk - Mercedes 500SEC - sessie 1
17. Desmond Rengelink - Mazda MX-5 - sessie 2
18. Bas van Elderen - BMW E30 325i - hele avond
19. Dave Rietdijk - BMW E36 - sessie 2
20. Anko Dragt - Subaru Impreza - sessie 1
21. Hans Duivenvoorden - BMW E30 325i - sessie 1
22. Frank Neve - Alfa Romeo 156 - sessie 2
23. Floris de Raadt - Rover SD1 - hele avond
24. Ruben Zuidervaart - Mazda MX-5 - sessie 1
25. Eduard Pijl - BMW 325i - sessie 1
26. Bas Klaaijsen - Westfield - sessie 1
27. Martin van de Wal - MNR - sessie 1
28. Dick Barendrecht - MNR - sessie 1
29. Giel Oprins - Honda CRX - sessie 2
30. Niels Koomen - VW Golf II - hele avond d-50
31. Ben van Ganswijk - RAW Striker - sessie 1
32. Rogier Jansen - BMW E46 M3 - hele avond
33. Hans Festen - Donkervoort D8 - sessie 2
34. Arjan Boeren - Opel GT Turbo - sessie 1
35. Gerard Vleming - BMW Compact - sessie 2
36. Jaap Mudde - BMW E36 - sessie 2
37. Pieter Koen Tonnon - Peugeot 205 GTI - sessie 1
38. Michiel Tjoa - Mazda MX-5 - sessie 2
39. Bas Besseling - BMW E36 325i - sessie 2
40. Peter-Paul de Meijer - Nissan 350Z - sessie 2
41. Robin Smaling - Honda Civic - sessie 2
42. Ron Kuhn - Alfa Romeo 146 - sessie 1
43. Jan-Dirk Nieuwenhuijse - BMW Z4 Coupé - sessie 1
44. ThomasGTT - BMW E30 - sessie 2
45. Jeffrey de Klerk - BMW E30 M3 - hele avond
46. Pieter Stal - Mazda MX-5 - sessie 2
47. Dick van Rij - Mazda MX-5 - sessie 2
48. Martijn Kooij - BMW E36 325i - sessie 2
49. Remon Ramak - ? - sessie 1
50. Pepijn van Willigenburg - Peugeot 306GTI - sessie 1
51. Bart Jansen - BMW 325i - hele avond
52. Peter Hilhorst - BMW 323ti Compact - sessie 1
53. Sebastiaan Oudshoorn - Subaru Impreza WRX - sessie 2
54. Dave Dijkhuizen - Seat Ibiza Cupra Cup - sessie 2
55. Patrick Jongeneel - Seat Ibiza Cupra Cup - sessie 2
56. Michel de Zeeuw - Toyota Celica - sessie 1
57. Maarten Behr - Honda Integra type R - sessie 2
58. Jan-Jaap van de Velde - Peugeot 205RFS - sessie 1
59. Andre van Laan - BMW 130i - sessie 2
60. ///Martin - BMW 323ti Compact - sessie 2
61. Gert-jan Albers - BMW 325i Coupé - sessie 2
62. Peter van Kessel - Super 7 - sessie 2
63. VLA - Honda S2000 - sessie 1
64. Michel Schaap - BMW E36 325i - hele avond
65. Michel Schaap - BMW E36 325i - hele avond
66. Marcel Sneek - Subaru Impreza GTT - sessie 2
67. Andre van der Laan - BMW 130i - sessie 2
68. Bas Ooms - Hansen GTR - hele avond
69. Wim Lohuis - Citroën C1 - sessie 2
70. Frits RS - Renault Megane RS - sessie 2
71. ProfZB - BMW M3 - ?
72.
73.
74.
75.

Anko
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 mei 2014, 13:46

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Anko » 14 jul 2014, 09:26

Hoeveel autos worden er eigenlijk toegelaten maximaal? bijna 40 man begint het al aardig op vrijrijden te lijken kwa drukte :tong:

Gebruikersavatar
Erik dB
Berichten: 2489
Lid geworden op: 06 mei 2006, 04:16
Locatie: Amsterdam

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Erik dB » 14 jul 2014, 11:21

Anko schreef:Hoeveel autos worden er eigenlijk toegelaten maximaal? bijna 40 man begint het al aardig op vrijrijden te lijken kwa drukte :tong:
Ik snap het allemaal niet, met sessie 1 en sessie 2 enzo, maar zal dat ook niet van enige invloed zijn op bovenstaande? :wink:

Anko
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 mei 2014, 13:46

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Anko » 14 jul 2014, 11:52

en tel dan eens het aantal mensen bij elkaar die sessie 1 of hele avond rijden.

Gebruikersavatar
MarkS
Berichten: 2904
Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door MarkS » 14 jul 2014, 15:52

Ik kom maar tot 23 auto's voor sessie 1 en 15 auto's voor sessie 2. En ik ben geen accountant.

Maar misschien tel jij anders tot 40 dan ik.

Gebruikersavatar
Erik dB
Berichten: 2489
Lid geworden op: 06 mei 2006, 04:16
Locatie: Amsterdam

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Erik dB » 14 jul 2014, 21:29

Anko schreef:en tel dan eens het aantal mensen bij elkaar die sessie 1 of hele avond rijden.
Ja succes, ga zelf lekker tellen :angel:

Anko
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 mei 2014, 13:46

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Anko » 15 jul 2014, 08:43

Ik hoor het al, gezellige boel hierzo :lollerdelol: volgende keer maar weer vrijrijden :?

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 3873
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Enrico » 15 jul 2014, 20:54

Anko schreef:Ik hoor het al, gezellige boel hierzo :lollerdelol: volgende keer maar weer vrijrijden :?
Ik kom kijken wat voor tijden jij gaat rijden, met 28 wagens zal het ongeveer leeg zijn op de baan. Michien pak ik de tweede sessie.... maar moet even kijken of het lukt.

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Peter Tunissen » 16 jul 2014, 08:39

Ok, leuk dat je er weer bij bent in ieder geval, Enrico! :beer:

En wij houden op onze dagen altijd de regel aan dat iedere auto 100 meter asfalt voor zichzelf moet hebben, dus dat houdt in dat op Zandvoort maximaal 40 auto's tegelijkertijd de baan op kunnen.
Dan blijft het lekker rustig voor de deelnemers en omdat we wel wat meer inschrijvingen dan 40 kunnen accepteren, omdat het open pitlane dagen zijn, komen we gemiddeld genomen ook nog wel uit de kosten.

Anko
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 mei 2014, 13:46

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Anko » 16 jul 2014, 11:12

Dankje voor t antwoord Peter, precies wat ik zocht :thumbup:

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 feb 2009, 16:38
Locatie: Roelofarendsveen

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Peter » 16 jul 2014, 13:06

Wij pakken Sessie 2 mee Peter!! :df:

Gebruikersavatar
Frits RS
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jul 2014, 00:27

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Frits RS » 18 jul 2014, 12:52

Voor mij sessie 2....kan dat nog? :df:

Gebruikersavatar
ProfZB
Berichten: 165
Lid geworden op: 28 dec 2012, 14:05
Locatie: Maasland

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door ProfZB » 18 jul 2014, 12:55

Peter,

Ben er ook bij!

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Peter Tunissen » 18 jul 2014, 13:30

Yes, ik zal jullie erbij zetten!
Tot vanavond alvast! :beer:

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Peter Tunissen » 19 jul 2014, 01:07

Wat een heerlijke avond was dit zeg!
Dit soort evenementen gaan we zeker vaker organiseren, want het is echt heerlijk om niet midden in de nacht op weg te moeten voor een circuitdag en er werd echt weer goed en netjes gereden; helemaal top! :df:

Gebruikersavatar
ThomasGTT
Berichten: 360
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:46

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door ThomasGTT » 19 jul 2014, 08:51

Inderdaad een topavond! Bedankt voor de organisatie.

Gebruikersavatar
Erik dB
Berichten: 2489
Lid geworden op: 06 mei 2006, 04:16
Locatie: Amsterdam

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Erik dB » 19 jul 2014, 11:07

Was mooi inderdaad! De snelheidsverschillen waren wel groot, voor mijn gevoel werd er tussen de 2:00 en 2:45 gereden, wat het af en toe wel tricky maakt, maar daar is met een open pitlane constructie niet echt iets aan te doen (sessies van 20 mins zoals veel bij motor trackdays gebeurt is ook niet alles).

Wij hebben gister afscheid moeten nemen van onze (oude) P Zero Nero's. Wel fijn driften door de Vodafone zo af en toe ;-)

Eens kijken wat er nu onder gaat...

Gebruikersavatar
stefan740
Berichten: 1419
Lid geworden op: 28 jan 2008, 12:48
Locatie: Nijmegen

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door stefan740 » 19 jul 2014, 12:19

Zeker doen! Het is dat ik even de vierdaagse moest uitlopen anders was ik er ook bij geweest :df:

Gebruikersavatar
Arjan B
Berichten: 206
Lid geworden op: 28 jan 2010, 22:05
Locatie: Brabant

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Arjan B » 19 jul 2014, 14:59

Alles was goed geregeld :thumbup: ..
Die 2uurs of een 2.5 uurs sessie is heel fijn om te rijden.
Lang genoeg om je lekker uit te leven en zo kun je de kosten beter in de hand houden.

Gebruikersavatar
Vlokmans
Berichten: 1363
Lid geworden op: 25 sep 2008, 22:14
Locatie: Rotterdam

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Vlokmans » 19 jul 2014, 17:26

Was nog aan het afkoelen van Spa, maar dit lijkt me een prima concept. En dan met name het tijdstip, zo aan het eind van de dag. Vaker doen! :df:

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door VLA » 21 jul 2014, 08:33

Arjan B schreef:Alles was goed geregeld :thumbup: ..
Die 2uurs of een 2.5 uurs sessie is heel fijn om te rijden.
Lang genoeg om je lekker uit te leven en zo kun je de kosten beter in de hand houden.
Inderdaad, 2 uur is genoeg voor een straat auto om even lekker te rijden. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar meer van dit soort sessies (en hoeft niet eens in de avond te zijn). :mrgreen:

Alles was weer goed geregeld en heb ondanks rem/koppeling problemen een heerlijke trackday gehad, en dat inclusief een gratis sauna in de auto. :hot:

Gebruikersavatar
Martijn826
Berichten: 99
Lid geworden op: 07 nov 2013, 09:43

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Martijn826 » 21 jul 2014, 09:19

Was inderdaad weer top. Zijn er nog ergens foto's te vinden?

Anko
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 mei 2014, 13:46

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Anko » 21 jul 2014, 11:51

Zeer goed bevallen, en zelfs mn vriendin die mijn laatste 30 minuten gereden heeft, vond het ook erg meevallen met hoe er met de langzamere rijders werd omgegaan :thumbup:

Zelf geen persoonlijk record neergezet, mede doordat mn bandjes een beetje erg heet werden na een aantal rondes proberen, en ook was mn olie temp een beetje te hoog :ongeveer als:

Waarschijnlijk volgende sessies er ook bij!

Gebruikersavatar
Rogier
Berichten: 37
Lid geworden op: 12 aug 2013, 08:21

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door Rogier » 21 jul 2014, 15:54

We hebben 2 fotografen meegenomen die voor ons fotos wilden maken. Ze hebben alles online gezet en er zitten echt strakke plaatjes tussen van zowat het hele veld. Je kan ze hieronder via de link vinden en de mooiste bestellen:

http://www.oypo.nl/40C5812F5B230CD7#.U8 ... o.facebook" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
kitcarcollection
Berichten: 61
Lid geworden op: 12 dec 2009, 23:16

Re: [18-07-2014] DF @ Zandvoort avondsessie deel I

Bericht door kitcarcollection » 22 jul 2014, 02:09

Na 2 jaar niet meer gereden te hebben omdat de westfield toevallig beide zomers een defecte motor had, weer eens rustig aan begonnen en wat film gemaakt, misschien herkennen mensen hun auto's

https://www.youtube.com/watch?v=riePdkX ... Y5uMnMIkOQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier het filmpje van de brand, liep toch redelijk goed af met die auto gelukkig en bestuurder ongedeerd, ik knalde bij die brand zelf nog bijna op een rescuewagen die je niet echt van die richting verwacht..... altijd ook opletten voor tegenliggers dus!
https://www.youtube.com/watch?v=5WQT9Rp ... Y5uMnMIkOQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten